דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / לראות את החברים כחדשים

לראות את החברים כחדשים

שאלה: האם העשיריות שניצור בכנס צריכות להיות מורכבות מאנשים מקריים שאינם קשורים ביניהם, או שאפשר לשמור על אותן עשיריות, שבהן אנשים כבר עובדים כמה שנים?

תשובתי: אם אנשים רוצים להיות יחד, יכול להיות שזה טוב. אבל אני רוצה להזהיר אותם, שכאן לא צריך להיות הרגל. הוא יכול לבטל את מה שאנחנו יכולים להשיג.

אנחנו צריכים להשיג חיבור מעל כל הבעיות האפשריות, במיוחד מעל מקום ההתחברות, כאשר אנחנו לא מכירים זה את זה. זה לא אומר שאנחנו צריכים לבחור אנשים ההפוכים לנו.

אבל בכל זאת, כאשר אנחנו מגיעים מאיפה שהוא עם העשירייה שלנו, שבה כולם מכירים מזמן זה את זה, מאות פעמים דנו בנושאים שונים במעגלים בסדנאות, אז איזה חידוש יכול להיות כאן?! על מה לעבוד? הכול מתגלגל לפי סכימה שאנו רגילים אליה. אני לא חושב שזה טוב.

עשירייה שעוצבה ונוצרה בכנס צריכה לשמור על הרכב אחד מתחילת הכנס ועד סופו. אבל אם זו תהיה עשירייה שעבדה שנים, אז כאן נוצרת בעיה. אני אישית לא הייתי רוצה שישימו אותי בעשירייה כזאת. אני מכיר את הבחורים האלה, דיברנו בינינו על הכול, אחד יאמר חצי מילה ואני כבר יודע מה יוסיף האחר. אין לי איתם שום הפתעות, אני לא צריך לשנות את עצמי ולהסתגל, זה לא טוב. לכן אני לא חושב שכך צריך לעשות. להיפך.

נאמר, שכל פעם אנחנו צריכים לראות את החברים כחדשים. כחדשים! אני הולך לגלותם בדרגה חדשה. וכאן נשאלת השאלה: "האם זה יצליח לי עם אותם הפרצופים שאני רואה לפניי במשך שנים רבות?". אני השגתי איתם תיאום בעבודה, עברנו יחד הרבה כנסים. בהחלט יכול להיות, שבגלל זה אני לא אוכל להיאבק עם עצמי כדי להתקרב אליהם, כי גם כך נראה לי שהם קרובים.

לכן אני לא הייתי מייעץ להיכלל בעשירייה שבה יש יותר משני חברים קרובים זה לזה.

מתוך ועידה להכנה לכנס, 09.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כמו את עשר האצבעות שלי
עשירייה שלמה
שוויון זה מתנה מלמעלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest