דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / למה המוח זקוק לאדם?

למה המוח זקוק לאדם?

מחקר: המוח שלנו אינו מקבל, אינו מעבד ואינו מבין את המידע. המוח לא מהווה מבנה קשיח והומוגני (אחיד) שבו כל אחד מהמרכיבים מעבד את המידע של עצמו. המוח שלנו הוא לא מחשב עם יחידות מערכת נפרדות.

המוח מורכב מתאים נפרדים שהם הנוירונים. קשרי המידע ביניהם הם כימיים בצורת כניסה ויציאה של יונים (אטומים נושאי מטען חשמלי).

לא היינו מבינים בלי המוח, אך גם המוח לא היה מבין בלעדינו. העובדה שאנחנו מסוגלים להתקשר עם העולם היא תוצאה של פעילות היצורים החיים שמנסים לשמור על הקשר עם העולם. אנחנו מהווים מכלול של התאים החיים שלמדו לנהל את שיתוף הפעולה הזה עם העולם. אנחנו הקבוצות והמערכות המתאמות את פעילותן. הנושא החשוב ביותר בפסיכופיזיולוגיה הוא לחקור בבת אחת את עבודת המוח ואת תכולתו והתוכן שלו.

המוח הוא מבנה אלקטרו-מכני, הוא אינו מסוגל להבין כלום, ההבנה נמצאת בתוכנו.

אנחנו לא יכולים להכניס למוח שלנו את דמותו של העולם הפיזי. הדמות הזאת "מתפוררת" כבר ברמה של רשתית העין. לאחר מכן התמונה הזאת משוחזרת ונבנית מחדש, ואילו אנחנו הציירים של כל מה שאנחנו רואים.

יש לנו במוח משהו גדול יותר ממבנה המוח עצמו. אנחנו בעצמנו מסיימים את בניית הסביבה בהתאם לניסיון הפנימי שלנו. יש לנו בראש יותר מאשר סתם נוירונים, נוצרת בהם תבנית מפורטת ודינמית של העולם החיצוני.

כלומר, המוח מסוגל לנהל משהו שבסביבה החיצונית בעזרת הפעילות שלו יכול ליצור מגע עם העולם החיצון.

התייחסותי: אין גוף, יש רק רצון ושכל. והשילוב הנכון ביניהם יוצר אדם. ומה שנראה לנו כעולם הוא דבר מדומה, אינו מציאותי, אינו קיים. רק התמונה שאותה אנחנו רואים במוח נראית לנו כאמיתית וקיימת.

תמונת העולם מצטיירת בנו בהתאם להשתוות שלנו עם הכוח העליון. אנחנו עוקבים אחר ההבדל בין התכונות שלנו לבין התכונות של הכוח העליון.

זוהי השפה הפנימית של המוח שלנו שאחר כך מצייר לנו אותה בדמויות.

ידיעות קודמות בנושא:
כוח המחשבה הוא הכוח הגדול ביותר של הטבע
המוח כמתאם עליון
המוח: סוד שאינו נגיש למדע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest