דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להראות דוגמה של איחוד

להראות דוגמה של איחוד

ביציאות שלנו לקהל הרחב נוצרות כל מיני בעיות. אנשים יכולים לצאת נגדנו, לנהוג בגסות רוח, להתרעם, אפילו לנסות להשתמש בכוח פיזי.

אנחנו צריכים למנוע את כל זה מראש, להראות דוגמה של איחוד. צריך לנבוע מאיתנו כוח של איחוד וחיבור.

יש לנו רצון אחד – להתאחד ולהתחבר עם כולם. לכן, אם בינינו לבין ההמונים נוצרות איזה שהן הקצנות, התנגדויות או בעיות, אז אנחנו בכל מקרה צריכים להימנע מהן. אנחנו לא יכולים להיות מעורבים בשום תקריות, כי ללא קשר אם אתה המנצח או המפסיד, זה לא טוב כאשר משייכים לך מעשי אלימות.

אפילו אם אתה צודק באלף אחוז, לא כדאי להראות את הכוח שלך, מפני שאיחוד דרך כאלה פעולות כוחניות בכל מקרה מלכלך אותך. לא כדאי! כי כאשר אתה עובר ליד משהו שמפיץ ריח רע, זה גם נדבק בך.

לכן אנחנו בשום אופן לא צריכים לפעול בגסות, להיכנס לכל מיני מחלוקות. אנחנו צריכים להשתדל להטות את האנשים לטובתנו, כמו שנאמר: "דברי חכמים בנחת נשמעים". רק אז אנשים יתחילו לשמוע את מה שאתה אומר.

אבל אם כל זה קשור למעשים גסים, אפילו אם מאלצים אותך לזה (ובכוונה יתנו לכם מצבים כאלה), אז תשתדלו להימנע מהם, ללכת מהם. אל תחשבו שבזה אתם כביכול מראים את חולשתכם. להיפך, אתם מראים חוסר טעם, חוסר יעילות של המעשים הללו.

פעולות שהן יעילות, אלה אותן הפעולות שנותנות לי רק היווצרות נכונה של אותו השדה שבו יכול להימצא הבורא, והשדה הזה ידידותי וטוב: זו אהבה, זו הַכְוונה פנימה.

ודאי, שזה לא אומר שאנחנו צריכים להסכים עם אלה שבכוונה נלחמים או קמים נגדנו, אבל אנחנו לא צריכים להגיע לכזאת רמת התנגדות איתם, כדי להשתמש בתרגילים שלהם ולהיות דומים להם.

לכן כל פעולה צריך לבחון מאותה נקודת מבט, עד כמה היא יכולה להיות מועילה לאיחוד ולחיבור שלנו. אנחנו צריכים למקם את עצמנו בדיוק ההיפך מאותן הפעולות שבהן רוצים להתגרות בנו.

אני מקווה שאנחנו נוכל למצוא את הדרך הנכונה, את הזרם הנכון, כאשר כל הפעולות שלנו תהיינה מכוונות דרך כל אחד מאיתנו, דרך האיחוד והחיבור שלנו למרכז הקבוצה ויתרכזו שם בפנים לציפייה לגילוי הבורא כדי לעשות לו נחת רוח. בהצלחה לכם בכל!

מתוך שיעור בנושא "הפצה של השיטה האינטגרלית", 17.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הפצה לצורך איחוד
לגשת לאנשים עם כל טוּב
בלי זה אין חיים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest