דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מקום המגורים מכתיב את תנאי העבודה

מקום המגורים מכתיב את תנאי העבודה

שאלה: ההפצה בקנה מידה נרחב בישראל גורמת לקנאה, ונוצרת התחושה, שאנחנו ברוסיה עושים משהו לא נכון. זה גורם למחלוקות בתוך הקבוצות.

תשובתי: אני מבקש מכולם לא לקחת דוגמה מישראל, מפני שכאן יש לנו את הייחודיות משלנו: ערוץ טלוויזיה, אפשרות יציאה לעולם, וכולי. זוהי מדינה יחסית חופשית ואנחנו למעשה יכולים לעשות כל מה שרוצים.

אבל יחד עם זה, יש כאן כוח עצום שניצב מולנו ואנחנו צריכים לקבל אותו בהתאם לתנאי: כוח הפעולה שווה לכוח ההתנגדות. אם אנחנו יכולים בחופשיות להדפיס עיתונים ולהפיץ, להופיע בערוץ טלוויזיה פרטי שלנו, להוציא לאוויר תוכניות בשידור חי, אז זה ניתן לנו בהתאם לאותו הכוח והיעילות שאותם אנחנו צריכים להשיג כאן כדי לחדור לתוך ה"קליפה", ההפרעות הללו. בכל מדינה זה מתממש באופן אחר משלה.

אני בטוח, שאותם התנאים שנוצרו בכל פינות העולם, תואמים בדיוק לכוח הפעולה וההתנגדות. הבורא יוצר תמיד כאלה תנאים אופטימליים, כדי שאתם תוכלו לעשות את מה שאתם מסוגלים ואת מה שניתן לעשות באותו המקום. אלה יהיו אותם המאמצים שיוצרים את ה"כלי", שבו אתם תוכלו להרגיש את הבורא.

לא צריך לחשוב שבמקום אחר יכול היה להיות לכם קל יותר, טוב יותר, והייתם נוחלים הצלחה רבה יותר. בשום אופן לא! כמו שנאמר: "משנה מקום משנה מזל". כי בזמן שינוי המקום, תפעל עליכם הנהגה אחרת לגמרי בהתאם לאותם התנאים הספציפיים שאליהם נקלעתם.

לכן לא צריך לקנא אחד בשני ביחס לזה. כן צריך ללמוד זה מזה, כן לעזור זה לזה, אבל לא לקנא! אי אפשר להעביר תנאים אחדים לתנאים אחרים.

כאשר אני מבקר בארה"ב אני רואה, ששם יש תנאים אחרים לחלוטין מאשר במדינה שלנו, אבל אם החברים שלנו בוחרים נכון את סגנון העבודה, אז יש להם את אותן האפשרויות לגלות את הבורא כמו בכל מקום אחר.

כולנו נמצאים תחת הנהגה עליונה. לכן, בשום אופן לא צריך להציב את עצמכם במקום מישהו אחר, זה לא נכון לעשות. הכול תלוי בהנהגה העליונה, שפועלת בצורה כזאת על כל אחד מאיתנו, ולא צריך לקנא זה בזה. לכל אדם יש נשמה משלו, גורל משלו, מקום משלו, תנאים פנימיים וחיצוניים משלו, רק צריך לתת לו אפשרות ליישמם בצורה נכונה. אנחנו צריכים לזכור ולדאוג לזה.

מתוך שיעור בנושא "הפצה של השיטה האינטגרלית", 17.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
חנות עם דלת שאינה נסגרת
הגורל משתנה במידת ההתקדמות
לאן שהגורל לא יזרוק אותך…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest