הפצה לצורך איחוד

ביציאתנו להפצה, אנחנו צריכים להציב לפנינו משימה ספציפית – להשיג כמה שיותר מהר איחוד מרבי יעיל בינינו. יחד עם זה, הוא צריך להיות תואם בדיוק לכל התנאים הרוחניים שעליהם כותב הרב"ש: ביטול עצמי, חיבור בינינו מעל לאגו שלנו, התעלות מעל לאגו, עלייה ואיחוד עם החברים, וכולי.

התנאים האלה נהיים מובנים לנו יותר ויותר מיום ליום, או מנקודת מבט חיובית של מה שאנחנו כבר מבצעים, או מנקודת מבט שלילית של מה שעדיין לא נעשה על ידינו. בכך שאנו רואים כיצד זה מתחיל להתגלות בפועל בינינו בצורה חיובית או אפילו בצורה שלילית, אנחנו מכירים את הרע, שאינו מאפשר לנו להתאחד בינינו: אנחנו מתביישים בזה, כי מצד אחד, אנחנו לא יכולים להתגבר עליו, אבל מצד שני, לא מוכנים לסבול אותו. לכן אנחנו באמת חייבים לצאת החוצה, אבל זהו רק אמצעי כדי להתחבר בפנים.

אם בתוכנו לא יהיה כזה חיבור ואיחוד, אז אנחנו לא נשיג שום דבר, והיציאה לעולם החיצוני תהיה חסרת תועלת. אנחנו נהפוך להיות דומים לכל מיני ארגונים רוחניים, מיסטיים ופסיכולוגיים, שעושים עסקים מהלימוד שלהם, עוסקים בכל מיני הכשרות. לא ייצא מזה שום דבר, כי התוצאה תהיה כמו אצלם, ויכול להיות אפילו גרועה יותר, מפני שאנחנו בכל זאת שייכים לתנועה רוחנית ולכן צריכים להרגיש את ההתנהגות הלא נכונה שלנו בצורה הרבה יותר חזקה.

כל שאר הארגונים לאט לאט מאבדים את הקרקע תחת רגליהם, נאבדים להם הכוחות והאפשרויות, נעלמת ההשפעה על ההמונים, מפני שהאנושות משתנה. היא דורשת איחוד יותר ויותר גדול לצורך ההתגברות על כל הסוגים והצורות של המשבר ושום הכשרות לא יכולות לספק להן את זה. אנחנו גם כן לא נוכל לתת לה שום דבר, אם האירועים שלנו לא ינבעו ממרכז הקבוצה, מתוך האיחוד והחיבור שלנו.

ואפילו אותם היחידים שעובדים בתור מפיצים בלתי תלויים (פרילנסר), חייבים להבטיח לעצמם את תמיכת הקבוצה. זו פשוט צורת הקיום האישית שלהם, שמאפשרת להם לעסוק בהפצה בתור המקצוע שלהם, בכך שמרוויחים על ידו למחייתם. אבל ההצלחה של כל אחד תלויה רק בזה, עד כמה הוא מחובר עם הקבוצה ועד כמה הוא דבוק דווקא למטרה של איחוד בכל פעולות ההפצה שלו.

אנחנו מקושרים יחד. אנחנו עושים כל מיני פעולות הפצה בכל רחבי העולם, ובזה תלויים זה בזה. אם איזה שהן קבוצות או אנשים בודדים לא מבינים, לא מרגישים, שהם עושים את זה לצורך האיחוד, אז בזה הם גורמים נזק רב לכל השאר, כמו אותו חלק בגוף הכללי שאינו עובד בתאום עם כל שאר האיברים.

לכן אנחנו חייבים לרדוף את אותה המטרה האחת, איחוד. הדבר העיקרי עבורנו, זו הקבוצה שלנו. המשבר וכל התנאים החיצוניים נוצרו רק כדי שאנחנו נספוג את הייסורים של העולם הסובב, וזה יחייב אותנו עוד יותר להתחבר ולהשיג את מדרגת העלייה הראשונה.

מתוך שיעור בנושא "הפצה של השיטה האינטגרלית", 17.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
גלאי של הכוח העליון
ברגע הקריטי תיפתח נשימה שנייה
כיצד לקבל כוחות שאינם נמצאים בי?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest