דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להפעיל מאגרים נסתרים

להפעיל מאגרים נסתרים

שאלה: מה לעשות, אם בקבוצה כולם מסכימים עם חשיבות ההפצה, אבל אף אחד אינו עושה שום דבר?

תשובתי: ההפצה חשובה לא לאלה שלהם אתם מפיצים, אלא כדי שהם ייתנו לכם כלי נוסף, ייסורים נוספים, אפשרות נוספת להתלכד יחד.

אם אתם מתחילים להפיץ, אז אתם מתחילים להרגיש את הכאב של האנשים שאליהם אתם יוצאים, את מצבם הנוראי, אפילו אם הם חיים מאחורי דלת מפלדה בדירה נפלאה עם כל הנוחיות ומתחת לביתם עומדת לימוזינה.

כי כאשר אתם מדברים איתם, אתם מרגישים את הריקנות שלהם. אם תחפרו עוד יותר לעומק, אז תגלו שהם בעצמם מרגישים אותה, רק שכל הזמן מסתירים אותה מעצמם, שום דבר לא טוב להם, כל העולם לא כדאי בעדם.

אתם צריכים לספוג את הייסורים שלהם, מחוסר מזון, משפחה, קיום נורמלי, מקום מגורים, עבודה, שיתוף פעולה עם אנשים אחרים, איזה שהוא חום, בריאות, חינוך נכון של הילדים, כל מה שחסר לאנשים בחיים האנושיים הרגילים.

אם אתם תרגישו את זה, ואתם בהכרח תספגו את זה, איזה אגואיסטים שאתם לא תהיו, זה יתחיל להשפיע עליכם ויחייב אתכם להתחבר ולהתאחד ביניכם.

וכאשר אתם תבטיחו להם שתוכלו להוציא אותם מהמצב הזה בעזרת השתתפות משותפת בסדנאות, באסיפות, באירועים משותפים ותתחילו לערוך את כל זה בפועל, אז אתם תתחילו ליישם באופן ממשי את מה שחכמת הקבלה מדברת עליו, עליכם ועליהם.

אחרת, איך אתם תוכלו לגלות את הבורא אם לא תערכו לימודים ושיעורים מעשיים? כולכם למדתם במכללות ובאוניברסיטאות ויודעים שללימודים ולשיעורים המעשיים יש משמעות מכרעת. מה יוצא לכם מזה שאתם כל הזמן שומעים הרצאות? זה רק סותם לכם את הראש, תוקע פקק, כלומר, זה לא יוצא לשום מקום: לא לרגשות ולא למחשבות מעשיות שכבר הופכות להיות שלכם. אם אתם לא תצאו להמונים, אתם תִבְּלו.

בכל הזמנים, לריפוי היעיל ביותר נחשבה פעולה של הקזת דם, לא עירוי דם, אלא הוצאתו מהגוף. זה מעורר את הפעילות של כל הגוף.

אתם צריכים לצאת החוצה! אתם חייבים להפיץ! על ידי זה שאתם מוציאים מתוככם את התיאוריה, כמו שמקיזים דם, אתם מפעילים את אותם המאגרים הנסתרים שבינתיים לא פועלים בתוככם. עכשיו אתם לגמרי מלאים בתיאוריה, אין לכם בידיים שום דבר. חבל.

מתוך שיעור בנושא "הפצה של השיטה האינטגרלית", 17.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
במה תלויה יעילות ההפצה?
ללא הפצה אין התקדמות
מה מאחד אותנו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest