דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להביא את האור לכל הצרכנים שלו

להביא את האור לכל הצרכנים שלו

שאלה: למה אנחנו מקבלים את האור דרך הפצת חכמת הקבלה?

תשובתי: אנחנו מקבלים את האור רק דרך ההפצה, כי לפי כל חוקי הפיזיקה, האנרגיה יכולה לזרום רק במקרה שיש לה לאן לעבור: כמו גל שמתפשט, כמו זרם חשמלי ברשת, כמו מים בצינור. ואם לאור אין לאן להתפשט הלאה, אז אתה הופך לפקק בדרכו.

תתארו לעצמכם שקיים מקור אנרגיה, סוללה, שמחובר אליה כבל. אבל הכבל הזה מנותק ולא מוביל לשום מקום. הרי לא יהיה בו זרם, אף על פי שהוא בעצמו מחובר למקור אנרגיה! הזרם לא יזרום בו, מפני שהוא לא התחבר לקוטב השני ולא יצר מעגל סגור לזרימת הזרם.

הגיע הזמן לשנות את הסטריאוטיפים

מהדוגמה הזאת מובן, שאפילו שהתחברת למקור של אור, אבל לא סגרת את המעגל הזה, אז אתה לא תרגיש שיש בך אור. לכן אתה חייב להתחבר עם האחרים ודרכם לסגור את המעגל הזה.

כל אותן אלפי השנים שחכמת הקבלה הייתה נסתרת, היא התגלתה רק ליחידים, ליחידי סגולה שבכל דור, כדי לחדש מעט ולהתאים את השיטה לדור הנוכחי. אולם בעיקרון, הם לא עשו שום דבר חוץ מההתאמה הזאת לזמן החדש.

כאשר סוף סוף התגלתה האפשרות להפיץ בצורה רחבה את חכמת הקבלה ולסגור את המעגל הזה, אז זה אומר, שהגיע הזמן של התיקון והגילוי. וכל ההיסטוריה הקודמת בת אלפי השנים הייתה רק הכנה לגילוי.

לכן צריך להבין, שעל ידי הפצה רחבה של חכמת הקבלה, אתה עוזר לא רק לאחרים, אלא בראש ובראשונה לעצמך. באופן כזה אתה סוגר מעגל לגילוי הבורא ובזה עושה לו נחת רוח. ללא המעגל הסגור הזה אתה לא שווה כלום.

כתוב, שישראל רק מעביר דרכו את האור לכל השאר. לכן אנחנו צריכים לבנות את המעגל הסגור הזה בין הבורא לבין שאר בני האדם, שאין להם קשר ישיר איתו, ובעצמנו להפוך לטבעת מעבירה בתוכו. רק כך אנחנו נוכל לבצע את המשימה שלנו.

אם התעוררה בך הנטייה לגלות את הבורא, זה אומר שאתה חייב להפוך למעביר של האור העליון ולהביא אותו לכל שאר "הצרכנים" שלו.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 05.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
איך לגדול מאפס ועד אין סוף
התינוק בוכה והמבוגרים שמחים
בתפקיד המקשרים

One comment

  1. הרב לייטמן שלום
    שמעתי אותך אומר לא פעם שכל חומר הבריאה הוא רצון לקבל.
    האם סוללה, בטריה גם היא רצון לקבל? למרות שהיא מספקת אנרגיה?
    תודה
    חיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest