דף הבית / משבר עולמי / לגנוב את עצמך מהאגו

לגנוב את עצמך מהאגו

photo_rav_gh70_275.jpg

שאלה: אם האגו שלי הפך לגלובלי, האם זה אומר, שאני תלוי בכל השאר?

תשובה: תלות באחרים, משמע, שאם אני לא פועל לטובת כולם באופן מוחלט, אף פעם לא אצליח!

נניח שאני נהג מונית. אני אוסף את הנוסע, מסיע אותו למקום שאליו הוא צריך להגיע, גובה ממנו תשלום כפול, מסתיר את הכסף הזה ממס הכנסה ומשלשל אותו ישר לתוך הכיס – הכול שלי! העניין הוא, שבסופו של דבר אני רואה שלא נשאר לי כלום… אני לא יודע לאן הכול נעלם ולמה, אבל כך יוצא. מסביב רק בעיות: הבנק רימה אותי, משהו לא בסדר עם אשתי, ועם הילדים, ועם הבריאות, שום דבר לא מסתדר.. אלף צרות וכישלונות. לא משנה כמה אני מתרוצץ וכמה כסף עובר דרכי – שום דבר לא עוזר.

האדם חייב להבין, שאם הוא ממשיך להתנהג כך, הוא פשוט הורג את עצמו. ולא פשוט להסביר לאדם, שבכל אחת מפעולותיו הוא חייב לקחת בחשבון גם את כל שאר האנשים. הרי נכנסנו לעולם חדש לגמרי, עולם שאותו לא נוכל לרמות כמו שנהג המונית מרמה את רשות המס או את הנוסע שלו. לכן לא נשארה לנו ברירה, אלא להתחיל לרמות את הגוף האגואיסטי שלנו, הוא הרי לא יאפשר לנו להתנהג כך.

אתם תופסים את גודל השינוי שעלינו לבצע? זה אפשרי רק דרך ההסברה, שתתן לנו להבין שאנחנו נמצאים בעולם חדש, וחייבים לבצע את החוק הזה, אחרת נגרום סבל לעצמנו, למשפחתנו, לקרובים שלנו ולעולם כולו, או שפשוט נהרג!

לכן החברה חייבת להתחיל לבנות מערכות הסברה. מהצד אולי נדמה, שאלו פשוט מערכות של הסברה וחינוך, אבל הן חייבות להיות בקשר עם האור! הרי חוץ מהאור, שום דבר לא יכול לתקן בנו את הרצונות, שחוזרים כל הזמן וגונבים אותנו חזרה, כשאנו כבר רוצים להשתייך לטבע החדש של נתינה.

כדי להשפיע עליהם אנו זקוקים לשיטה, הקשורה למקור האור, ותאפשר להעביר את האור הזה למטה, כמו עם צינור, שלאחר מכן זורם דרכו הגז לכל הצרכנים, לכל בית.

ידיעות קודמות בנושא:
מדריך להצלחה בעולם החדש
תיאבון גלובאלי לאגו גלובאלי
העולם מחזיק אותי בגרון

ידיעות נוספות במדורים: משבר אולמי, אגו, אגואיזם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest