לא צריך לזייף

שאלה: לא משנה מה אני אעשה – תמיד יעמוד מאחורי זה חישוב למען התועלת העצמית. בכך אני מנוגד לבורא. האם זה אומר שאני לא אוכל לגלות אותו?

תשובתי: לא. עכשיו אנחנו עוברים את תקופת ההכנה במצב של "לא לשמה". מעלינו נמצא המחסום. זהו מצב מאוד מיוחד. מצד אחד, בדרך אל המחסום אתה כל הזמן מגלה את המטרה: "מהי ההשפעה? עד כמה היא טובה או רעה? מיהו הבורא?", ומהצד השני, אתה כל הזמן חושב: "מה זה ייתן לי?".

וזהו המצב של "לא לשמה": אתה נע קדימה וכל פעם אתה צריך להצדיק את ההתקדמות הזאת בעיניך. אף אחד לא דורש מאיתנו לקפוץ מעל לראש. שיתוף הפעולה בין האור והכלי, שהחל בעולם אין-סוף, הביא לחלוקת המערכת לשניים. היא התחלקה לנשמות ועולמות, כלים ואורות, ושני הקווים הללו, בהתאמה זה לזה, נמשכים למטה. עכשיו אני צריך לצרף אותם לקו האמצעי, להשתמש בהם כמו במושכות, כדי לחזור בחזרה לנקודת הלידה שלי באין-סוף.

ברור שהמערכת מתאימה לכל הצרכים והמצבים הנוכחיים שלי, היא לא דורשת ממני לזייף. אני באמת אגואיסט שרוצה לנצל את כל העולם לתועלת עצמי, לגנוב מכולם, לשקר לכולם וכן הלאה. אם עדיין לא גיליתי את זה, אז אני אגלה שהכול זה כך. אני צריך רק לבנות בצורה נכונה את כל הדברים האלה, כדי שהקבלה וההשפעה יהיו מאוזנות בהתאם למדרגה הנוכחית שלי.

אני מוכן להשקיע בקבוצה, כדי להרוויח לעצמי את העתיד הטוב, את העולם הרוחני. אני לא סותם לעצמי את הפה, אלא עורך בדיקה. הרי מדובר כאן על חוקים קבועים. אי אפשר לסובב את הטבע, את הבורא, סביב האצבע. אנחנו לא מסתירים שום דבר לא מעצמנו ולא מהאחרים. אחרת הגישה שלנו תהיה לא רצינית ולא מעשית. אנחנו לומדים על עצמנו את הכוחות שפועלים בטבע, כוחות שנועדו להוביל אותנו קדימה אל המטרה. ואנחנו צריכים לערוך את המחקר הזה מבלי להתבייש ומבלי להסתיר דבר.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום", 10.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
להתעלות מעל לעיגול שלך
להגיע לכנס עם לב בוער
קבוצה פלוס/מינוס הבורא

One comment

  1. צריך לבקש חסרון להשפעה, איך אני עושה זאת כאשר אין לי מושג מהי השפעה?
    ואיך אני מחבר את זה עם המחשבה שלי על החברים?

    תודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest