דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לא נצליח להישאר לשבת!

לא נצליח להישאר לשבת!

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 1

שאלה: אני חושב, שעד שלא תהיה מסה קריטית של אנשים שגילו את הבורא, אחרים כמוני יישארו לשבת בשקט ואחר כך יחיו ויתקיימו בצורה נפלאה איתם.

תשובתי: אני מבין אותך מצוין, אבל אנחנו חיים לפי תוכנית מסוימת ולא ניתן לברוח ממנה! אנחנו נמצאים תחת שליטת הטבע ולא יודעים מה יהיה מחר או בעוד דקה.

תסתכל על כל ההיסטוריה האנושית, על כל העולם. מי יכול לנהל אותו? – אף אחד. החל מהאנשים הכי גדולים וחזקים ועד לאנשים הכי קטנים. קיים ציר התפתחות ברור של כל אדם ושל כל האנושות. אנחנו מנוהלים. בבריאה קיימים שני כוחות: כוח אחד דוחף אותנו מאחור על ידי ייסורים, וכוח אחר מושך אותנו קדימה על ידי תענוגים. הם לגמרי מנהלים כל אחד מאיתנו ואת כולם יחד, כמו חרקים קטנים.

כדי להתעלות מעל הציר של ההתפתחות הגשמית (הבהמית), ניתנת לנו הבחירה החופשית. על ידי זה שאנחנו מתעלים, אנחנו יכולים לשנות את החיים הגשמיים, מפני שנהיה שווים במידה מסוימת לבורא. אנחנו נוכל לצפות על כל הפרספקטיבה, יהיו בידינו שני כוחות. ובלעדיהם אנחנו כפופים להנהגה העליונה. למרבה הצער, ההבנה הזאת כבויה אצלנו ולכן אנחנו מתנהגים כמו ילדים קטנים.

אבל היום אנחנו כבר התפקחנו, ורואים שהעולם הופך להיות יותר ויותר בלתי ניתן לניהול, כאוטי, הכול חומק בין האצבעות. אנחנו צריכים לעשות משהו בקשר לזה. לא נצליח להישאר לשבת!

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בבולגריה, 01.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
למצוא כוח שמאזן את האגו
אל תהיה צודק, תהיה טוב
אי אפשר לחכות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest