דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כמה נשמות – ככה עולמות

כמה נשמות – ככה עולמות

laitman_2009-06_1300_70.jpg

שאלה: כיצד להפוך להיות עוזרו של הבורא, ומדוע הבורא אינו מסוגל לתת את האור בעצמו לאחרים ונזקק לעזרה שלי?

תשובתי: אם אתה מתעלה מעל לאגו שלך ורוצה לנצלו בשביל השפעה לאחרים, אז הבורא יעבוד יחד איתך. הוא ייתן לך את כל האור כדי שתעביר אותו לאחרים. הוא אינו יכול לתת להם שום דבר, ואתה יכול! אתה תהפוך לשותף שווה זכויות לו, כאילו כל שאר בני האדם הם הילדים האהובים שלו, אך הוא יכול להעביר להם את האור רק דרכך. אך אינך רוצה לעשות זאת עכשיו, ולכן אתם נמצאים בעמידת נגד זה מול זה. כל הבריאה, כל העולם, כל האנושות, זה הילדים של הבורא שסובלים בגללך!

אם תרצה לעזור להם, הבורא ייתן לך הכול, רק תשפיע. תהיו שותפים שווי זכויות, תעזור לו, אתה מתאר לעצמך איזה כבוד ועוצמה אלה. כל האור יהיה נגיש לך, אך אתה תיקח ממנו בדיוק כמה שתוכל להשפיע לאחרים. אנשים אחרים הם השכינה, המלכות. ואתה מתאחד עם הבורא, עם זעיר אנפין, והגובה שלך נקבע לפי גודל האגו שאתה משתמש בו למען ההשפעה.

הוא רוצה להפוך אותך להיות דומה לו כדי שתהפכו להיות שותפים. להיות כמוהו, זה תענוג אמיתי. הוא רוצה לעשות את זה איתך ועם כל האחרים. אך לכל אחד יש עולם שלם להשפעה. כמה שיש נשמות – ככה יש גם עולמות. לכל אחד עולם משלו, מלכות דאצילות, שכינה משלך. נדמה לך שהאחר שלידך סובל, אך מה שאתה רואה כשאתה מסתכל עליו, נמצא בתוכך. אינך מכיר את "אותו" האמיתי!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "שפחה כי תירש גבירתה", 09.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
זה לא פשוט לברוא אדם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest