דף הבית / משבר עולמי / כל העולם הוא כלי שבור

כל העולם הוא כלי שבור

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

שאלה: מה האדם הפשוט יכול לעשות כדי לזרז את התקדמות החברה לתיקון?

תשובה: כיום כבר מתחיל להיות ברור, שכל העולם הוא כלי אחד שבור. ואם כל אדם בעולם יקבל הסבר נכון, הוא יסכים שבעולם כולם צריכים להיות קשורים בצורה חיובית, כי אז יהיו לכל אחד חיים טובים.

במילים אחרות, עלינו להתקשר ברמת הנשמות, כדי להגיע לתיקון, הרי הגוף הוא רק מעטפת חיצונית. לכן אין היום בעולם אדם, שיכול להיות פטור או שיהיו לו סיבות לא להיות כלול בתהליך הזה. בכל מקום בעולם האנשים שמעו על המשבר ומרגישים אותו בצורה מסוימת.

יש אנשים שחוץ מההרגשה הכללית של המשבר מרגישים אותו גם פנימית: בקשר בין הנשמות, בחוסר הנתינה הפנימית והגשמית, מעל הטבע האגואיסטי של האדם. ואילו האנושות עדיין לא חושבת על זה, אך כבר נמצאת על סף הבנה, שצריך לתקן את האגואיזם, להשתמש יותר בכוחות החיוביים של כל אחד.

לא קרו שינויים גדולים בעולם, רק הבנה עקרונית, שעד המשבר הקדמה האנושית וההתפתחות הרוחנית נעו בכיוונים שונים. העולם שאף למימוש המקסימאלי של האגואיזם, ואילו אנשים מסוימים עם נקודה שבלב, המקובלים, היו מתעלים מעליו ומשתמשים בו על מנת להשפיע. כיום שני התהליכים נעים באותו כיוון, כי העולם מתחיל להבין, שהאגואיזם הוא רע, וחובה לתקן אותו.

כמובן שהם חושבים על התיקון ברמה שלהם, אבל זה לא חשוב. העיקר שהכיוון זהה. קודם היו כאלה שהיו בעד האגואיזם, וכאלה שהיו נגד – היום כולם נגד! אומרים שאם לא נרסן אותו, אם לא נמצא רגולטור מסוים, יהיה רע. כולם מדברים על רגולטור, רק שיש כאלה שמדברים על רגולטור גשמי, ויש כאלה שמדברים על רגולטור אחר, עליון.

פוסטים קודמים בנושא:
נוסחה עם 7 מיליארד נעלמים
רק נדמה לנו שאנחנו זרים!
איך לחבר את 7 מיליארד חלקי הכלי השבור?
רשומות נוספות במדורים: משבר עולמי, אדם הראשון

3 comments

  1. למה מקובלים קדמונים אף פעם לא הרחיבו על הנושא הזה של תיקון כל העולם כולל האומות. בכל הכתבים יש כל מיני רמזים בלבד.למה היה צורך להסתיר את זה? אם האומות היו רואים שיש כבר שיטה לתיקון כללי היו מתנגדים לה???

  2. תודה כבוד הרב Embarassed

    נראה שיש הרבה מה ללמוד מצד אחד, אך הדרך אל העשיה פתוחה. ככה יוצא. ניתן באמת לשלבSmile

    האגואיזם האנושי: עלייתו ונפילתו- במהרה בימינו (בעזרת השם:) מה יוצא? יוצא שהרע הצרוף, הרעות הכי חולות, הכי אלימות ןהכי "בלתי נתפסות" בהסטוריה של המין האנושי הן תוצאתן של של ה"אני ואני", האגואיזם, פולחן העצמי, פולחן אישיות – סטלין והיטלר – כמובן, אבל יש עוד…אולי המלך הורדוס? נראה לי…

    יום טוב,

    בשורות טובות:)

  3. טוב Smile אז יוצא שבשביל לפתור את בעיית המשבר, יש להאיר במקומות של האגואיזם החזק ביותר:) אם אי-אפשר ישירות, אז דרך מתווכים (אירן-רוסיה). אירן-רוסיה. צמד חמד:) צריכות מלא אור.  

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest