דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיצד למצוא מורה?

כיצד למצוא מורה?

שאלה מהבלוג באנגלית: אני אמריקאית, בת 22. כל החיים אני נמצאת בחיפושׂ אחר רוחניות. אני התבלבלתי לגמרי: מצד אחד, אני רוצה לחיות חיים רוחניים מלאים, ומהצד השני, אני לא בטוחה שאוכל להתנתק מהעולם הזה. אני מאוד מתעניינת במדעים, בטכנולוגיה, וכיצד הם מקרבים לתוצאות של מחקרים רוחניים. אני מאוד רגישה לכל התוצאות השליליות בחברה, וכל פעם קשה לי יותר ויותר לחיות\ ולעבוד בה.

בארבעת השנים האחרונות אני חיה בין ישראל וארה"ב ומחפשׂת מורה שיעסוק איתי באופן אישי בשיטה רוחנית. היום כל כך קשה למצוא מדריך רוחני. האם אתה יכול לתת לי עצה, כיצד למצוא מורה שיכוון אותי לתלם הנכון ויעזור לי לפתור את כל הספקות שלי?

תשובתי: אם בכל זאת מדובר על חכמת הקבלה, אז היא מתנגדת לחלוטין ל"ניתוק" מהעולם הזה. העולם הוא הרגשה עצמית של הנשמה כשהיא מנותקת מהבורא. את הנשמה "מורידים" לעולם שלנו כדי שהיא תתאכזב מכל האמצעים לקבל בו תענוג ובכל ה"שיטות הרוחניות", האכזבה הזאת מקיפה יותר ויותר בני אדם, ותעלה את העולם הזה אל הבורא.

המקובלים תמיד כיוונו את התלמידים שלהם לתלם של חוק הטבע, כך שאומרים: כמו גם את האדם בעולם הזה, כך גם את הנשמה, מעצבת ומגדלת החברה ולא מורה באופן פרטי. הארגון שלנו, "קבלה לעם", השׂיג הישׂגים והצלחות גדולים ביצירת סביבה שעוזרת לנשמות, דרך כל הספקות, להתעלות אל המטרה, החיבור עם הבורא. לכן העצה הטובה ביותר היא שתמצאי לעצמך כזאת סביבה.

ידיעות קודמות בנושא:
מרכז של הפצת האור
המערכת נכנסה לפעולה…
כיצד למצוא מקובל אמיתי?

One comment

  1. דוקא מהמקום הזה, מתוך העיוורון והחשיכה נוכל להגיע לרצון ולהשתוקקות הנכונה לרוחניות על מנת שנוכל לעבור את השלבים בצורה אקטיבית של הרצון להשפעה אנחנו צריכים להגיע אליו מתוך מקום של הבנות עצמית (ניסוי וטעיה) עד שנבין למה באמת אנחנו משתוקקים ולמה ומה אנחנו רוצים להשיג והכוונות נכנסות למשוואה בצורה הנכונה והאור מתלבש בנו באותה מידה של גודל וחוזק הכלי הנבנה אט אט בחיבור הנכון ביננו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest