דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כיצד ייראה העולם בעתיד

כיצד ייראה העולם בעתיד

שאלה: אלו שינויים אנחנו מבצעים היום בעולם על ידי העבודה שלנו? כיצד אדם שייוולד בעוד 30 שנה יצטרך לתקן את נשמתו?

תשובתי: תשתנה כל מערכת האינטרנט, והתהליך הזה מתחיל כבר היום. היא תוכל לגרום לאדם להרגיש שקיימת תשובה לשאלתו: "מה הטעם בחיי?"

אין ספק שיהיה לו קל למצוא מידע על חכמת הקבלה וכל ההסברים יהיו מובנים יותר: מהי החכמה הזאת, מהי השיטה, מטרת הבריאה, הכוח העליון, החיבור בין כולם, העולם הגלובלי וכן הלאה. תיווצר כבר המעטפת הנכונה עבור כל המידע הזה, סביבה קבלית בעולם הווירטואלי, קורסים למיניהם.

זה לא יהיה שונה מהשיטה של היום. הרי הכול כבר טבוע בתוך הנשמה ונקבע לפי המצב המקולקל הראשוני שלה ולפי המצב המתוקן שעליה להשיג, כלומר לפי כל האמצעים הנחוצים לה בדרך הזאת. פשוט האמצעים האלה יהיו מאורגנים בצורה טובה יותר, יהיו מוסברים יותר, נגישים לאדם. לכל אחד תהיה קיימת סביבה שבה הוא יוכל לממש את עצמו בקלות.

הסביבה הזאת נוצרת לא רק מבחוץ, באינטרנט, אלא גם בתוכנו, בין המערכות של הנשמות שלנו שאנחנו קושרים יחד בקבוצה העולמית שלנו. דרך הצינורות המקשרים האלה מתחיל לזרום האור לכל שאר הנשמות בעולם.

ואז, לא רק חלק קטן מיוחד של הנשמה, שנקרא ישראל, יהיה מלא באור, כפי שזה היה בזמנים הקדמונים. היום אנחנו מגלים את כל החלקים החדשים של הנשמה הכללית בכל המקומות שבעולם ומחברים ביניהם. אלה הקבוצות שלנו. וביניהן נמצאות נשמות בודדות שגם הן קשורות בקשרים כלשהם לאחרים. כל המערכת הזאת שזורה בקשרים.

ובתוך המערכת הקשורה הזאת לפתע מופיעות המערכות הרוחניות שדרכן מתחיל לזרום האור. בסופו של דבר, בעולם (בין אם הם רוצים בכך ובין אם לאו) מתחילים להבין ולהרגיש במקצת שקיימת תופעה כזאת: קשר בין בני אדם במטרה לגלות מציאות אחרת, עליונה, הרגשה שמעלה אותנו מעל העולם הגשמי.

האנשים מתחילים לחשוב בצורה חדשה. מהיכן באות אליהם פתאום מחשבות כאלה? – הודות לכך שכל המערכת הזאת מתחילה לפעול. האנשים, מבלי לדעת על כך, מתחילים לדבר במילותיהם של המקובלים: על הגלובליות של העולם, על התיקונים ועל החיבור. זוהי התוצאה של ההפצה הפנימית שלנו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 28.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מכונת האינטרנט מסתובבת בינתיים ללא תועלת
העולם מצפה לנס
המקצוע הפופולארי ביותר בעתיד

One comment

  1. שרה סובה , חיפה

    אני שרה סובה , מקבוצת חיפה רוצה להביע התפעלות מכנס מצוקי דרגות.
    שוחחתי עם הבעלים של הכפר "מצוקי דרגות" . הוא אינו לומד קבלה.
    שאלתי אותו, "כשאתה מסתכל על מה שקורה כאן, מה אתה רואה?"
    והוא ענה תשובה שמאוד מאוד ריגשה אותי :"אנילא רואה אנשים בודדים, אני רואה אדם אחד . אדם אחד. הכול אתם עושים יחד"
    סיפרתי את ההתפעלות לקבוצה בחיפה והיו שבכו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest