דף הבית / אקטואליה / טראמפ יעצור כניסת מוסלמים לארה"ב

טראמפ יעצור כניסת מוסלמים לארה"ב

הערה: דונאלד טראמפ, אחד המועמדים הרפובליקנים לנשיאות ארה"ב, אמר שכאשר יכנס לתפקיד, הוא יאסור על כניסה של מהגרים ממוצא מוסלמי לשטח ארה"ב. הוא אפילו ערך סקר, והראה שחלק מהאוכלוסייה המוסלמית בארה"ב, מרגישה שנאה כלפי האמריקאים. טראמפ עורר מטח של ביקורת, מה גם שהביקורת החדה ביותר נצפתה מצידם של ארגונים יהודיים, שסבורים שהיחס של טראמפ למוסלמים מזכיר את היחס שהיהודים סבלו ממנו לאורך כל ההיסטוריה של העם היהודי. 

תשובתי: לטראמפ יש מדיניות מכוונת באופן מדויק, אבל איני חושב שהיהודים האמריקאים מסוגלים להעריך ולתמוך בו. ונכון להיום 90% מהנכנסים בחופשיות לאמריקה, הם מוסלמים. וכמו תמיד, היהודים אינם מבינים את גורלם.

הערה: במקרה זה, אם טראמפ יעלה לשלטון…

תשובתי: לא, הם לא יביאו אותו לשלטון, הם יעשו הכול נגד זה. וזה שישראל בעד טראמפ, בכלל לא אומר שהיהודים האמריקאים בעדו, מפני שהיום הם מראים סימנים שהם נגד ישראל. לכן יתברר שמה שמכונה החיזור של טראמפ אחר ישראל, שהם למעשה יחסים והבנה הדדית ידידותיים ונורמליים, לא ישחקו תפקיד חיובי בקריירה הפוליטית שלו.

שאלה: אתה יכול לתת איזושהי תחזית, האם טראמפ יהיה נשיא ארה"ב?

תשובתי: טראמפ לא יכול להיות נשיא, דווקא בגלל שהיהודים האמריקאים ישקיעו את כל המאמצים לטובתה של הילרי קלינטון, שתמשיך באופן מדויק את המדיניות של אובמההיא תזמין למדינה כמות מקסימלית של מוסלמים, ותעשה כך שהכול יהיה נגד ישראל. היא תוכיח שהיא בשום פנים ואופן לא לצידם של היהודים, דווקא מפני שהחתן שלה הוא יהודי. בהיסטוריה ידועים מקרים כאלה.

הכול זה משחק של הבורא. הוא מרכיב תוכנית, הוא עושה את מה שנדמה לנו כבלתי אפשרי. אי אפשר להאמין שאנשים מכניסים לביתם אויב, מקבלים אותו בזרועות פתוחות: "תתמקם ותסתדר יקירי", ומה הלאה? אטימות וטמטום יורדים מלמעלה, אם האדם לא מסכים ללכת בדרך נכונה. הוא טועה בכל צעד, מתנהג כאידיוט מושלם ומבצע פעולות חסרות היגיון לחלוטין שמכוונות נגדו עצמו. לכן, זהו מצב היסטורי מעניין מאוד, אבל האם זה ילמד את האנשים משהו? כרגיל, לא!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.12.2015

One comment

  1. האטימות והטמטום שיורדים מלמעלה זה בערך מה שקרה לשוודיה לא? שהם הכניסו את המהגרים ועוד אימנו אותם להיות צלפים כדי שיוכלו להשתלט על הטרור שמגיע מצידם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest