דף הבית / אקטואליה / הסרטן כמשל

הסרטן כמשל

מתוך מאמר דעה: "מחלות הסרטן השונות שייכות לפתולוגיה הקשה ביותר, משום שהמחלה מתגברת על מחסומים חיסוניים של הגוף. 

המערכת החיסונית מאפשרת לגוף להתנגד לחדירה והתרבות של אורגניזמים זרים, מפני שקל לזהותם ולהשמידם בעזרת נוגדני הגוף. אך לתאים סרטניים יש את אותו גנוטיפ כמו לתאים בריאים, והגוף אינו מגיב להם. כך שהדחייה לא קיימת, מאחר ותא סרטני מתקבל כמו כל אחד מתאי הגוף. אבל הם נבדלים מתאים בריאים בכך שאינם מבצעים את הפונקציות של תא רגיל, הם מתרבים באופן מזורז (יוצרים גידול שמתפרק), עוברים באופן פעיל במערכות הלימפה והגוף נהרס מבפנים. המוות של המערכת הביולוגית, הוא בלתי נמנע.

עיקרון הבנייה והתפקוד של מדינה, זהים לכל ייצור ביולוגי, כך שמתרחשת החלפה של מוצרים ומידע. אבל הגורם החיוני הוא שמירה על אינדיבידואליות, שלמות פונקציונלית של המדינה, הגנת המערכת החיסונית שלה, הכול כדי לא להרוס את שלמות המערכת. הומניות מופרזת, שהורסת את היסודות של מנגנון המדינה, היא שקרית ופלילית. כשגל ההגירה הופך לצונאמי, זה אסון. מהגרים שלא נתקלים ב"תגובה חיסונית" נוקשה, חודרים בצורה המונית למערכת הזרה להם. הרוב המכריע של המהגרים הם כמו תאים סרטניים, הם אינם משתתפים בעבודה של המערכות במדינה, הם צורכים את המוצרים של המדינה, מתרבים באופן פעיל יותר, מהגרים לאזורים אחרים, נאבקים על קיומם בכך שבהיותם עם מנטליות מיוחדת, הם מתנגדים בכל תוקף לשילוב בחברה הכללית. הם לא יפסיקו את המאבק ליצירה מחודשת של תרבותם, על כל גווניה, בשטחים חדשים.

ריפוי מחלות הסרטן אפשרי, אבל רק בשלבים המוקדמים. המנהיגים צריכים להפסיק את ההגירה ולגרש את המהגרים שהגיעו, חיתוך הגידול, ריפוי ממושך ובהמשך עזרה למדינות הלא מפותחות".

אני סובר, שכל המערכות: דומם, צומח, חי, שירותים חברתיים ועוד, מסודרות לפי כלל אחד, אחרת הן לא יכולות להתקיים. לכן זה מאפשר לנו לבחון אותן מתוך עיקרון של הידמות זה לזה. כשהאיחוד האירופי קולט מהגרים, הוא אינו מבין שגם אם המהגרים ידידותיים, הם לא יכולים להתרגל לחיים באירופה, הם בטוח יישארו במנטליות שלהם, ובהכרח יתנגדו לכל דבר זר וינסו לסדר את כל הסובב תחת שליטתם. לכן אין מנוס מהעתיד, תהיה השתלטות מתוכננת על אירופה…

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest