דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / התיקון – הוא באיחוד

התיקון – הוא באיחוד

rabash.jpg

שאלתה של בת אל: ידוע שהרב"ש לא דיבר על האיחוד והחיבור, אלא רק בשפה של "למעלה מהדעת", "בורא" וכו' . אם כך, איך הבנת מה מסתתר מאחרי המילים שלו, איך הגעת לזה? או שבשיחות אישיות אתך, הוא כן נכנס יותר פנימה, יותר לעומק. ואם איתך הוא נכנס לעומק, בשביל מה ישבו שם האחרים? בשביל מה ללמוד במשך שנים מושגים שאינם חיים בתוכך?

תשובה: החל מגילוי חוכמת הקבלה לפני 5768 שנים העיקרון היחיד של התיקון הוא, האיחוד של כל הנשמות השבורות, המפוזרות שלנו, חלקי הנשמה האחת, הדבר היחיד שנברא, כמו שהיו לפני שבירתן. התיקון הוא באיחוד. אותו התנאי של ערבות, שיטת החיבור הוצגה לעם בזמן קבלת התורה. גילוי הבורא נמדד בחיבור ובאיכות החיבור.

האם את ישבת ליד הרב"ש, במקומנו?! האם קראת את המאמרים של בעל הסולם, את מאמר "מתן תורה", "הערבות" ו"השלום"? האם קראת את מכתביו לתלמידיו על ההכרחיות של האיחוד? האם קראת את מאמרי הרב"ש על הקבוצה? אני ממליץ לך לקרוא! כי לא דורשים מאתנו שום פעולה אחרת.

אני לא יודע מה שמעו האחרים, אבל לי ידוע מה באמת כתוב!

One comment

  1.  בהקשר הנ'ל, קשורה לדור שמחפש את האור והאהבה,אלו משנות ה-60 שניסו את הכל ווהדורות שאחריהם שממשיכים לחפש בדרך הוריהם הגיעו למסקנה שאי אפשר להרגיש אהבה על דרך החסר, כי אהבה היא הרגשת מלאות,ואם המטרה היא לתת איך אפשר לחלק?{מהחוסר}

    האם לא הגיע הזמן ללמד את התורה בדרך אהבה?גם לבן "הרשע"…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest