דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / השאלות שבדרך … – 3

השאלות שבדרך … – 3

img_6156_cr_70.jpg

שאלתה של כרמיה: מדוע ככל שמפיצים ועושים יותר יגיעה, מרגישים יותר ריקנות?

תשובה: הרגשת הריקנות מופיעה עקב העדר של חשיבות ההפצה, כפעולה הטובה בעיני הבורא. הרי בכך את מקרבת את העולם אליו, והאגו הגדל אינו מרגיש את החשיבות של הפעולה הזאת. האגו כל הזמן גדל, במיוחד באנשים הלומדים את חוכמת הקבלה, כדי לתת להם אפשרות, בהתגברות על האגו, לעלות עד לדרגת הבורא.

תחושת הריקנות צריכה להתמלא על ידך במהרה מהקשר עם הספרים והחברים, ומגדלות המטרה והבורא. זה מוסבר בפרטי פרטים במאמרי "שמעתי".

שאלתו של ניצן: איך אפשר להתקדם ברוחניות ללא "מגע פיזי" עם קבוצה?

תשובה: בקשר ווירטואלי עם הקבוצה העולמית מובטח לך חיבור וחוויה לא פחות עוצמתיים. בנוסף לכך אתה יכול כמובן להשתתף בקונגרסים ובהשתלמויות אצלנו במרכז.

שאלתו של משה: מה לעשות עם מידע סותר, שפעם אחת נאמר ככה ופעם אחרת נאמר ההפך?

תשובה: כשתבין, הכול יושלם ויתחבר בצורה הדדית לאחד שלם. הסתירות הן אלו שמביאות אותך להבנה, כי הן מראות לך על חוסר השלמות שלך.

שאלתו של שי: יש ימים שבהם אני מאוד רוצה ללמוד קבלה ויש ימים שבהם בכלל לא בא לי ללמוד, אני רוצה להתעסק רק בדברים גשמיים, שמושכים אותי. האם זה אומר שעדיין אין לי נקודה שבלב?

תשובה: בימים האלה נותנים לך הזדמנות להתקדם בעצמך, בעזרת המאמצים שלך, ולא בעזרת הרצון, שאותו אתה מקבל מלמעלה.

One comment

  1. לשי שלום

    לגבי מה שציינת שישנם ימים שאתה רוצה ללמוד וישנם ימים שאתה רוצה לחוות רק את החיים הגשמיים זה קורה גם לי ואני רוצה לציין שזה מצב שקרה לי לא פעם ולא פעמיים בהתחלה לא הבנתי למה זה קורה , אך לפי תשובתו של הרב היקר הבנתי שדווקא בפעמים שאנו לא מרגישים כוח ורצון ללמוד צריך לנסות ולהבין וללמוד את החומר אבל כאשר מגיע שוב זמן של חשק ורצון עז ללמוד את החומר אז במצב הזה פשוט לעשות הכל וללמוד וללמוד וללמוד כלומר לנצל את מצב העלייה שאנו מצויים בו ולעשות הכל

    בהצלחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest