דף הבית / אקטואליה / הצמחונות תציל את העולם?

הצמחונות תציל את העולם?

הערה: מדענים מאוניברסיטת אוקספורד חישבו איזו תועלת יביא המעבר של האנושות לצמחונות. על פי המודל שלהם, אם אוכלוסיית העולם תסכים לעבור לצמחונות, יינצלו קרוב ל – 8 מיליון בני אדם. בנוסף, יישמרו הטבע, העצים, היערות ועוד.

התייחסותי: זו כמובן אשליה. נסעתי בכל רחבי העולם ובכל מקום אנשים אוכלים הכול, פירות ים, נחשים, לטאות, צפרדעים, כלבים, צאן, בקר, ציפורים ועוד. אי אפשר להפסיק אכילת בשר באנושות. זה לא רק הרגל או מנהג עתיק, אלא האדם נולד כך, הוא קיים במצב זה. כמו כן, צריך עוד להוכיח שללא אכילת בשר, האדם לא יכול להתקיים, לדעתי דבר לא יחליף את הבשר.

האדם הוא חיה. לא חיה שאוכלת עשב, אלא חיה שאוכלת הכול ואין בזה שום דבר רע או טוב. כך זה מונהג על ידי הטבע ולא נחשב כהשמדה. אם נוציא מהמזון שלנו את צריכת בעלי החיים, נאלץ לא לאכול את תוצריהם, כמו ביצים, שומנים, חלבונים, פחמימות, לא נייצר מוצרים מעור של בעלי חיים וכדומה. לאחר מכן נעבור למזון מהצומח, אך על סמך מה אנחנו יכולים לאכול מזון מהצומח, האם הצומח לא מרגיש?! הרי אפילו אבן מרגישה, לכן ניאלץ לדחות גם אותם ואז לאן נגיע? אין לנו מספיק מחקרים שיראו שללא צריכת מזון נכונה, נורמלית, רב גונית שבאה מהטבע, לא נשרוד.

אנחנו צריכים לצרוך הכול, העולם נברא כדי שהאדם ישתמש בכל מה שנמצא בדרגה נמוכה ממנו. האדם עלה לראש הפירמידה והיא קיימת כולה עבורו, כדי להיות ניזון בצורה נכונה הן מבחינה גשמית והן מבחינה רוחנית. כל העולם נברא במטרה שנצדיק דווקא קיום כזה ולא שנשנה אותו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן",  28.3.2016

One comment

  1. מירי מויאל

    האנושיות והחמלה יצילו את העולם. הדרך שאנחנו ״מגדלים״ את הבהמות, לא אנושית בעליל. התעשייה הרעה שלבהמה אין חיים חוץ מסבל, פחד,אימה, זה לא נחשב קיום. ולמי שבאמת נדמה שהוא אוכל ״כשר״ אז באמת כדאי שיתפקח. אחד החוקים העיקריים לאכילת כשר היא שהבהמה לא עוברת יסורים. אתם יכולים להמתיק ולהצדיק את המצפון, וזה שזה עובד בשבילכם רק מראה שאתם עדיין ישנים. לכל יצור על הכדור הזה יש זכות לחיות חיים הוגנים. יש תעשית בשר שהבהמות רועות באחו. שגם הבשר שלהם הרבה יותר בריא. להפוך את החיות למצרך, אינו הגון. זה למה במקום הזנה לגוף, מקבלים מחלות כמו סרטן ואחרות וכמובן בעיות נפשיות. משם באה המילה טרפה, איך לא תטרף נפשם של אנשים כשהם אוכלים פחד, אימה, סבל, וכו. זה בדיוק למה נראה העולם כמו שהוא היום. הרב קוק אמר שהבשר הותר לאדם עקב היותו במקום נמוך, אחרת היינו אוכלים אחד את השני. לא יהיה שלום העולם עד אשר לא נפסיק לאכול בשר. הלואי שנתעורר כבר.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest