דף הבית / אקטואליה / העולם שלנו הוא ממלכה של מראות עקומות

העולם שלנו הוא ממלכה של מראות עקומות

ידיעה חדשותית: "היומיים האחרונים היו מלאים בטרור פלשתינאי שגבה מחיר חייהם של אנשים חפים מפשע. למרות זאת, כלי התקשורת המערביים ממשיכים לפרסם מאמרים בעלי משמעות מעוותת לחלוטין, בכך שנותנים להם כותרות בהתאם.

ארגון בשם "Honest Reporting", שעוקב אחר כלי התקשורת, ערך ניטור ומעקב של העיתונות: "International Business Times" מדווח: "ישראל: שלושה פלשתינאים נהרגו בזמן ביקורו של סגן הנשיא ג'ו ביידן לצורך שיחות".

"One News" הניו-זילנדי מדווח: "כוחות הביטחון הישראליים ירו בשלושה פלשתינאים", ובכך שכחו להזכיר שכתוצאה מפעולת הטרור, נהרג תייר אמריקאי ועוד עשרה בני אדם נפצעו.

ערוץ "NBC" מדווח: "בגלל האלימות הישראלית נהרג תייר אמריקאי".

"The Irish Times" מדווח: "אמריקאי מת לאחר שתוקף תל אביבי בודד דקר עשרה בני אדם. מאותו הרגע שג'ו ביידן הגיע לישראל, נהרגו ארבעה פלשתינאים". מחבר הכתבה לא הזכיר מילה על כך שהם היו מחבלים.

כלי התקשורת מסרבים להכיר בעובדה שהפלשתינאים שבאופן קבוע מתנפלים על ישראלים, הם מחבלים."

אני סבור שכל עוד היהודים לא יפסיקו לשלול את חכמת הקבלה, שניתנה להם לתיקון שלהם ודרכם לתיקון של העולם כולו, אין לנו מה לצפות ליחס שונה מצד אומות העולם, פרט לשנאה. אני מציע לעשות ניטור ומעקב ולראות שככל שיהיו יותר התקפות נגד חכמת הקבלה, כך יהיו גלויים, ברורים ומובהקים ההתקפות נגד ישראל ונגד היהודים בכלל, מפני ששיטת התיקון שנדחית על ידינו משנה את העולם לרעה. אנחנו עושים זאת במו ידינו, לכן אין מה להתקומם נגד ההטיה בכלי התקשורת המערביים, כפי שהמקובלים לא מתקוממים מהתגובה על פעילותם של מתנגדי חכמת הקבלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest