דף הבית / המשבר ופתרונו / העולם נמצא על סף שינויים וזעזועים גדולים

העולם נמצא על סף שינויים וזעזועים גדולים

מאמר דעה של לי שנמין, סגן מנהל האקדמיה הסינית למדעי החברה:

בשנים הקרובות אמריקה תיחלש ותישען יותר על אירופה, יפן ומדינות אחרות. הכלכלה העולמית נכנסה לתקופה ארוכה של שפל. ישנם יותר ויותר עניים ופחות עשירים בעולם.

יחד עם העמקת המשבר הפיננסי העולמי, הולך ומתחזק המאבק העומד מאחורי שיתוף הפעולה, התחרותיות והמלחמה בין המעצמות העולמיות.

המאבק הזה מתקיים בתחומים כמו משאבי אנרגיה, אספקת מזון, פיננסים, אינטרנט ואפילו ויכוחים על שטחים יבשתיים וימיים. האפשרות האופטימלית עבור העולם המערבי בראשות ארה"ב, היא מציאת שותף כדי לפתוח במלחמות על ידי גורמים זרים. אנחנו מוכרחים להגן בתקיפות על הריבונות וההשלמות הטריטוריאלית שלנו.

ארה"ב כיוונה את חוד ההתקפה, תוך ביטחון עיוור, כנגד שתי המעצמות – רוסיה וסין. על ידי השמדת סין וביתור רוסיה, המערב יכול היה להשיג את מטרתו – דומיננטיות עולמית.

עם העמקת המשבר העולמי הפיננסי בכל העולם יחלו להתעורר ולהתחדד הניגודים על בסיס אתני ודתי, הולכים להיפתח סכסוכים מוקפאים על ריבונות ואינטרסים כלכליים. העולם נמצא על סף זעזועים גדולים, שינוי מבני ושינויים אחרים.

התייחסותי: הכול נכון, חוץ מתוכנית הטבע לגבי התפתחות העולם – בכל זאת, האדם לא מנהל את העולם, אפילו שכך זה נדמה לו. האנושות רק מנסה להתחמק מכל מיני האירועים הבלתי נעימים והבלתי צפויים. אך במידה שבה תעמיק התלות האינטגרלית, לאנושות לא יישארו שום אמצעים כדי להתחמק ממכות הטבע, מהכוחות שמופנים לתיקון האנושות.

העתיד נמצא בידי מי שמבין את מה שמתרחש לפי תוכנית הטבע, ויכול להשתתף בה באופן פעיל. זה יביא ליצירת ממסד עליון לניהול העולם, שחבריו יכירו את חוקי ההנהלה העליונה.

ידיעות קודמות בנושא:
כל הצרות בבת אחת
חוסר האונים של המיליארדרים והממשלות
מבט פסימי על שנת 2012

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest