דף הבית / אהבה / זוגיות / הנוסחה ליחסים מושלמים של בני זוג

הנוסחה ליחסים מושלמים של בני זוג

ידיעה: מדענים מאוניברסיטת Illinois State University הצליחו לחבר נוסחה, שאם זוגות יפעלו לפי הנוסחה הזאת הם יצליחו לשמור על יחסים ארוכים ומאושרים. המחקר הראה, כי המרכיב החשוב ביותר של מערכת היחסים בין גבר ואישה, לא משנה באיזה שלב בזוגיות הם נמצאים, הוא פתיחות, גישה חיובית כלפי בן הזוג, מטרות ויעדים משותפים. במקרה של בעיה הכי קטנה, הדרך הטובה ביותר לפתור אותה היא יחסים פתוחים. לדברי המדענים, ככל שיהיה יותר יושר ושקיפות בתוך היחסים, כך יהיה יותר קל לפתור את הבעיה עם בן הזוג או בת הזוג.

בנוסף, גורם חשוב מאוד הוא חלוקת מטלות, אחריות וזכויות שוות. גם גברים וגם נשים צריכים לנסות להקים קשרים מכובדים עם חברים ועמיתים של בן או בת הזוג, וכמו כן עם ההורים וקרובי המשפחה שלו או שלה.

כפי שמציינים החוקרים, ככל שהקשר בתוך הקשרים החברתיים יהיה יותר הדוק, ככל שיהיו להם יותר חברים משותפים, ככל שהקשרים עם קרובי המשפחה יהיו יותר קרובים, כך היחסים של הזוג יהיו יותר חזקים בכדי שהבעיות שמתעוררות ביחסים בין גבר ואישה תהיינה פתורות בצורה הכי פחות כואבת עבור שניהם, צריך שמטרות משותפות יאחדו אותם, עבודה על פרויקט משותף, וגם השגה משותפת של יעדים.

הערה: הסביבה קובעת את העתיד של כל אחד ושל כל זוג. שיחות קבועות, דיונים – סדנאות משפחתיות, הם המפתח להבנה הדדית והתכללות זה בזה, ובזה המפתח להצלחה של הזוג כאחד שלם.

ידיעות קודמות בנושא:
גברים לא אוהבים להרגיש עצב של אדם אחר
שוויון זכויות הורג את הרומנטיקה
הרמוניה בין גבר ואישה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest