דף הבית / כלכלה / כסף / האיחוד האירופי של המובטלים

האיחוד האירופי של המובטלים

ידיעה Eurostat: באיחוד האירופי ישנם 18.7 מיליוני מובטלים (11.7% מכוח העבודה הכולל). המצב באירופה מתדרדר. המספר הגדול של המובטלים גורם להפחתת הביקוש של הסחורות, לנטל גדול יותר על התקציב, לחוב לאומי גדול יותר, ולכן, המכירות נמוכות יותר והמסים גבוהים יותר לעסקים, וכתוצאה מכך, המשך הצמצום של הייצור העודף ועלייה גדולה עוד יותר באבטלה. וכך הדבר ממשיך בצורה של מעגל סגור.

המשבר באירופה רחוק מסיומו. עם זאת, גם אלה שניבאו את המוות של האיחוד האירופי, וגם אלא שניבאו את ההתאוששות המהירה שלו – לא צדקו. העובדה היא שזה לא משבר בשווקים המתפתחים. אין למשקיעים לאן לברוח.

התייחסותי: עד שלא נבין, שרק על ידי שינוי מודע של היחסים החברתיים אנחנו נעלה למדרגה הבאה של ההתפתחות שלנו, המשבר לא ייעלם. וזאת משום שהטבע מקדם את כל המהלכים בכיוון שמוגדר על ידו. זה קורה מתחילת היקום שלנו לפני 14.5 מיליארדי שנים. אנחנו לא יכולים לעצור את התהליך הזה.

כיום, אנחנו מתחילים להבין כיצד הוא עובר עלינו. המודעות הזאת נותנת לנו הזדמנות להשתתף בתהליך הזה במודע ולרכך את המעבר למצב הבא. המצבים עצמם הם בלתי נמנעים, אך אנחנו יכולים לעזור לעצמנו להתגבר עליהם. את הידע הזה נותנת לנו חכמת הקבלה.

ידיעות קודמות בנושא:
מומחים: גידול האבטלה באיחוד האירופי
שנים של אתגרים רציניים מחכים לאירופה
אירופה נתקעה בתוך המשבר לעשור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest