דף הבית / משבר עולמי / המשימה שכולם מעורבים בה

המשימה שכולם מעורבים בה

Laitman_2011-09-04_2535.jpg

דעה: תפיסת העולם שלנו בצורה דיסקרטית, בדידה, מתנגשת עם המציאות החדשה שמציע לנו האינטרנט. השיטות שלפיהן אנחנו מעבדים מידע, מלימוד האלפבית ועד לניהול מדינות, הפכו להיות פחות יעילות. והגרועים ביותר בהתמצאות בתנאים החדשים הם המדינות, העסקים, הצבא והחינוך.

האינטרנט מראה לנו שהעולם יכול להיות מסודר אחרת – מחובר, אחיד, שלם. סביבת המידע המודרנית מושפעת משינויים מתמידים, וכל הניסיונות להתאים את עצמינו אליה הם חסרי משמעות. ברמה הרגשית זה מתבטא במתח ובחוסר אונים. ברמה של המשמעות, זה אובדן הייחודיות והאופי הטבעי של המידע, וזה גורם לעייפות.

בעבר, שום כלי תקשורתי לא אפשר לאנשים לתקשר אחד עם השני בצורה כל כך יעילה ובקנה מידה כמו האינטרנט. הניסיון הכי חשוב שהאינטרנט נתן לאנושות, זה מעורבות בכל עניין בכל נקודה של כדור הארץ, הרגשת העצמי כתא של אורגניזם ענק ואחיד וכחלק מהאנושות.

אבל הרעיון הזה הוא זר למוסדות המסורתיים, כגון הממשלה, העסקים והצבא. כיום האינטרנט יכול להציע לכל אחד רעיון גדול, משמעות, דברים שאנשים כבר מזמן אינם מסוגלים להשיג בעצמם. דווקא בזכות רעיון כלשהו, קבוצת אנשים שקרובים בדעותיהם יותר יעילה ממערכת מדינית ענקית.

התייחסותי: השימוש הנכון באינטרנט יאפשר להקיף את כל האנושות בשינויים חיוביים. הזמן הזה צריך להגיע. האנושות צריכה להבשיל לשינויים, לשינויים בתוך האדם, ואז תוכל בצורה נכונה להשתמש ברשת על מנת לקשר את כולם באורגניזם אחד, "נשמת האדם".

ידיעות קודמות בנושא:
האינטרנט: הראי של האנושות
הרשת שתפסה אחד מכל 12 אנשים
האינטרנט זקוק לכיוון חדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest