דף הבית / משבר עולמי / המשבר – כדורים – מגידי עתידות

המשבר – כדורים – מגידי עתידות

photo_rav_gh70_225.jpg

מן העיתונות: המשבר העולמי הפיננסי דחף אנשים מכל העולם למצב של אי שפיות עמוקה. אנשים המושפעים ממצבי רוח היסטריים, עושים מעשים לא מחושבים במטרה לשמור על החסכונות שלהם. הגרמנים מחפשים הצלה בספרות סוציאליסטית, הסינית קמים נגד המפלגה הקומוניסטית, האמריקאים "בולעים" את הפחד לאבד את כספם יחד עם כדורים נגד דכאון, ואילו הרוסים הולכים לבקש עצה מקוסמים ומגידי עתידות. ובכל העולם אנשים נמשכים לדת.

התייחסותי: האדם הוא יצור חלש ועדין. במידת הרגשת הפחד וחוסר הביטחון, יש לו צורך בתמיכת הסביבה (פסיכותרפיה, חברה, מלחמה, משפחה) או בניתוק מהמציאות (סמים, שיטות מיסטיות ודתות). עובדה היא, שדווקא בתקופת השפל הגדול בארה"ב צמחה הוליווד. אבל היום הזמנים כבר לא אותם הזמנים. זאת משום שאנו נמצאים במעבר שבין מישור העולם האינדיווידואלי למישור העולם הגלובלי.

ההצלה נמצאת רק במקור שיספר לנו על כך, והמקור הוא רק חוכמת הקבלה. מדוע? כי היום מתגלה לנו בעולם שלנו תכונת האיחוד – תכונת הבורא, והשיטה להגיע אליה, היא שיטת הקבלה. לכן, אחרי כל החיפושים והטעויות, יגיעו אל הקבלה. או שנוכל להסביר שהמפתח לדלת המובילה לאושר, כמו באגדה של פינוקיו, נמצא כבר בידיים שלכם!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest