דף הבית / משבר עולמי / המשבר יכול לעורר מלחמה

המשבר יכול לעורר מלחמה

photo_rav_gh70_217.gif

מן העיתונות: מדענים מנסים לחזות האם תפרוץ מלחמת עולם שלישית לאחר סיום "השפל הגדול" השני, כמו לאחר "השפל הגדול" הקודם בשנות השלושים. חוקרים מ – Oxford Research Group טוענים, כי בלי שינויים כלכליים דחופים – גל של התמרמרות חברתית, ומלחמת הישרדות תוך שימוש בכלי נשק הם בלתי נמנעים. מומחים שונים מדברים על הצורך בצדק חברתי, סחר הוגן, ויתור על חובות, וכמו כן על הורדת כמות הרעלים הנפלטים לאטמוספרה, וכל זאת כדי לשמור על שלום החברה האנושית.

התייחסותי: כולם מסכימים איתם, זה טוב יותר ממלחמה גרעינית, אבל מי ייצור את הסדר החדש הזה?

לשם כך מוכרחים לרכוש טבע אחר, והוא נוצר באדם רק תחת השפעת האור העליון. כל המנהיגים, בלי יוצא מן הכלל, פוחדים ממלחמה. הם מבינים שתתכן היווצרות "מקרית" של תהליך, שעלול להתחיל על ידי צד שלישי כפיגוע טרור, שיוביל בצורה בלתי נשלטת למלחמת עולם שלישית.

הקבלה מסבירה שיש רק אלטרנטיבה אחת למלחמה: הסברה דרך כל כלי התקשורת, בכל מקום, אודות התלות ההדדית החדשה בעולם, ואודות הצורך ליצור יחסים עולמיים טובים. דעת הקהל תשפיע על כל פרט, משום שהאדם נברא כך, שהוא נכנע לחלוטין לדעת החברה.

משטרים שלא מסכימים עם הפתרון הגלובלי הזה צריך לבודד משאר העולם. במהלך כזה, האנושות תעמיד את עצמה במצב של שוויון עם הטבע, עם הבורא, ותגלה מיד את השפעתו החיובית של הטבע על כל תחומי החיים שלנו – החל מאקולוגיה ועד כלכלה. ראו הקדמה לתע"ס, אות קנ"ה.

שיעור על פי הקדמה לתלמוד עשר הספירות (אות קנ"ה)

פוסטים קודמים בנושא: משבר עולמי

One comment

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest