דף הבית / משבר עולמי / המקצוע המבוקש ביותר

המקצוע המבוקש ביותר

לכל אורך ההיסטוריה, האנושות מעולם לא עסקה בחינוך האדם אלא רק דיברה על זה. בברית המועצות דיברו הרבה מאוד על חינוך אך לא עסקו בו אלא בדיכוי האדם. היום כמעט חצי מהאנושות צריך לעסוק בחינוך האדם, בבניית האדם.

צריך לחנך לא רק את הילדים. האדם, משך כל החיים שלו, צריך להיות מוקף בסביבה שתעצב אותו, תתמוך בו וכל הזמן תוביל אותו קדימה. לשם כך צריך להיות צבא גדול של אנשים שמבינים את ייעודם בצורה נכונה.

צריך ללמד את כולם את הקשרים המועילים לחברה, את החיבור ההדדי המלא. יש ליצור בחברה רוח כזאת, שתגרום לך להרגיש שאתה והאחרים הם ממש חלקים של גוף אחד, ושאתה מתמוסס בתוך החברה ומפסיק להרגיש את ה"אני" שלך אלא מרגיש שיש רק "אנחנו". זוהי הפסיכולוגיה האנושית העליונה.

על פי הנתונים העדכניים, 10% מכל אוכלוסיית כדור הארץ שמסוגלת לעבוד יכולים לפרנס את כל תושבי כדור הארץ בכל מה שהם זקוקים לו. זה כולל את הבנייה, התקשורת, המזון, האספקה, החלוקה, הבגדים, השירותים ועוד. ומה יעשו שאר ה-90%? 20-30% מהם הם ילדים ואנשים מבוגרים. במה יעסקו 60-70 האחוזים הנותרים מהאוכלוסייה? – כולם יעסקו בתחום החינוך והחינוך מחדש, כלומר, לחנך את האחרים ולהתחנך על ידי האחרים.

מהיום הראשון ועד היום האחרון של חיי האדם צריכה ללוות אותו סביבה שתדאג להתפתחותו הרוחנית הפנימית.

מתוך ישיבת תוכן בנושא העולם האינטגרלי, 30.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
השביבים הראשונים של ההכרה
המקצוע המבוקש ביותר
תענוגי העתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest