דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המקלדת של מחשב הפיקוד

המקלדת של מחשב הפיקוד

חכמת הקבלה היא האמצעי היחידי, שמאפשר לי באמת לשלוט בגורל שלי. אף נשיא או ראש ממשלה לא יעזרו בזה. כי אותו הגורל שנמצא ביד ה' הוא זה שגם "מושך אותם באוזן"…

אבל אני לא מגיע לחכמת הקבלה כדי להתפלל ולהתחנן: "בבקשה! תעשה כך, שיהיה לי טוב!". לא, אני רוצה לגלות את הבורא, לדעת את התוכניות שלו, לגלות איך להשפיע עליהן, איך להיכלל בהן. זה לא סתם גילוי, פותחים לי גישה ל"מקלדת" שממנה נשלחות פקודות לכל המציאות.

יתרה מכך, מלמדים אותי כיצד צריך לפעול, איך לשלוט ולנהל את הגורל שלי והגורל של כל העולם. מסבירים לי את המבנה של כל העולמות ושל העולם הזה, ההיסטוריה של התהליך, הסיבות שלו והכיוון, את האופי של כל הבריאה, את מערכת ההנהגה, מערכת ההשגחה. בקיצור, אין לך דבר שלא נכלל בחכמת הקבלה. היא מתארת דווקא את הטבע, את החוקים המוחלטים שאנחנו לא יודעים אותם. ואם אנחנו נכיר אותם, אז אנחנו נקבל שליטה על הכול.

כי "הבורא", זה לא משהו פרוע, לא התפרצויות מקריות של רגש, לא רצון גחמני של מישהו, שברגע האחרון משאיר לי איזו פרצה לאמת. "הבורא", זה החוק הכללי של המציאות. ואם אני לומד אותו, אז אני יודע איך להתייחס אליו, איך "להשתלב" בתוכו, איך לנהל אותו.

אם אני רוצה את זה, אז תהיה לי הזדמנות כזאת. עם הזמן אני מגלה, שקודם כל צריך להבין את הבורא. כי בזה שאני מבין אותו, אני מייד מסכים עימו. באופן זהה האדם מסכים עם אימא שלו, כאשר הוא גדל ורואה שהרצונות שלה היו רק לטובתו.

ולכן האפשרות לנהל את החוק המוחלט לא כוללת בתוכה סתירות: על ידי הגילוי של המערכת הכללית אני רואה, שכאן נדרש רק השילוב הנכון ביני לבינו. אני רק צריך לשנות את עצמי ואני מממש את זה במדרגות של הסולם הרוחני. בכל שלב אני פונה לבורא, אנחנו נכללים זה בזה, מגיעים להסכמה ב"קו האמצעי", שלאחר מכן אנחנו נמצאים יחד בהרמוניה ובשלווה. אנחנו משיגים שוויון במצב הנוכחי, בכל רגע בחיים שלי, מפני ששנינו מעריכים אותו כטוב ביותר.

כך אני מנהל את הגורל שלי, כי מצידו הוא מנוהל באופן זהה. מה יכול להיות טוב יותר לאדם?

מתוך שיעור על המאמר "מהותה של חכמת הקבלה", 12.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מנקודה א' לנקודה ב' עם חכמת הקבלה
חכמת הקבלה – מדע על חוק הטבע
בהחלט יש הכול בקבלה!

One comment

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest