דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוונה – זהו הקשר עם סוף המעשה.
הכוונה – היא העתיד שבהווה.
תחיה בו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר החופש, הליברליזציה, חייבים להיות מלווים בחינוך. ככול שאדם משתחרר יותר מהגבלות, כך עליו להשקיע יותר בחינוך האדם שבו. כל פעם שאנחנו עורכים שינוים בחברה, עלינו לשאול את עצמנו: מה מטרתם?

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא הכסף וגם לא השלטון אינם יכולים לפקח על האדם, אלא רק החינוך. תפיסת עולם חדשה תפתח לאדם את מערכת הקשרים שבה הוא חי, ותלמד אותו להרגיש ולהבין את עצמו מבפנים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זיופים וסנסציות בחדשות. האגואיזם ניזון משקר מסקרן ומרגש. הוא אוהב את הרע, את השקרים. רק על ידי ההתעלות מעל עצמנו, מעל לשקר למצב החדש והמושלם, אנחנו בודקים את עצמנו, בוחנים את עצמנו ביחס לטבע האמיתי – ושם אין כל טעויות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האמונה מעל הדעת – זוהי הרגשה שההשפעה נמצאת מעל לקבלה, שחשיבות הבורא גבוהה מחשיבות הנברא ומכל המציאות. האדם מתחיל להרגיש שיש לו דאגה חדשה: לעשות דבר מה לטובת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת – זהו כוח שנוצר מסביב לנקודה שבלב, שמגדל אותה ומאפשר לה לפעול. או אז אנחנו מגלים שהמציאות שונה ממה שדמיינו – שכוח אחד שולט בה וממלא אותה. הכוח הזה שלט בה גם בעבר, אולם עכשיו הוא מתגלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על ידי מאמצינו להשיג חיבור, אנחנו יכולים להכריח את הבורא להתגלות ולתקן אותנו. זהו הדבר היחידי שביכולתנו לעשות. שהרי ביסודה, פעולת ההשפעה הראשונה מתגלה בתוך החיבור, ובתוכו היא כבר מתחילה לגדול ולהתחזק.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם שעובד בצורה נכונה שרוי תמיד בשמחה, מפני שבכל המצבים יש לו קשר עם הבורא. בעליות ובירידות הוא שרוי תחת הנהגת הבורא .בכך שהוא מבין זאת, הוא כבר עושה נחת רוח לבורא ולכן הוא שמח!

תוצאת תמונה עבור טוויטר במדרגה הרוחנית האדם מקבל הארה שמפרידה בינו לבין האגואיזם – הוא מתחיל להתבונן ברצונו ליהנות רק ככלי לביצוע פעולות השפעה. אין הוא עורך את החשבון עם עצמו, עם מה שיש לו ומה שאין לו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה שכל תוצאות העבודה שלי יהיו רק בבורא ואילו אני אקבל רק כוחות לעבודה, כאילו שמתדלקים אותי כמו רכב. הבורא נהנה כאשר אנחנו מכינים את הכלי שבו הוא יכול להתגלות. ולי אין פרס טוב מזה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מניחים כעת את הבסיס למבנה של נשמת האדם הראשון בצורתו הסופית, המתוקנת. זוהי עבודה חשובה להפליא. לכן עלינו לעשות את כל שבכוחותינו, ואילו הבורא יגמור בעדנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתחילת הבנייה חופרים בור ויוצקים בו את המסד. כאלו הם היסודות שאנחנו מכינים לנשמה הכללית המתוקנת (האדם הראשון) – יש לחפור באדמה, כלומר לבצע חפירות בתוך האגואיזם של עצמו, כדי ליצוק בתוכו את היסוד ל"דור האחרון".

תוצאת תמונה עבור טוויטר מה היא ההתקדמות הרוחנית הבטוחה ביותר?
– כאשר אתה מקטין את עצמך (אך ורק בפני החברים) בכל המקרים, ובמיוחד, כאשר אתה צודק!

תוצאת תמונה עבור טוויטר – למה על ידי דאגה לעצמי אני מעורר את החושך, ואילו על ידי דאגה לזולת, אני מעורר את האור המחזיר למוטב?
– על ידי דאגה לעצמי איני אוסף רצונות לכלי של אדם הראשון.
הכלי המתוקן נוצר כתוצאה מכך שלכל רצון שמתגלה בי, אני מוצא פתרון בחיבור עם הזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על ההכרח להתאחד כותבים המקובלים: ״עיקר המגן בפני הפורענות הוא האחדות, וכאשר יש בישראל אהבה ואחדות וריעות בין זה לזה, אין מקום לשום פורענות לחול עליהם״ (מאור ושמש, פרשת נצבים).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרב קוק: ״אם אי אפשר לתקוע בשופר כשר לגאולה (כלומר, לא מתאחדים, לא מוסרים לעולם את שיטת החיבור), באים אויבי ישראל ותוקעים באזנינו לגאולה, עמלק, היטלר וכו׳, ומרעישים באזנינו ואינם נותנים לנו מנוח, קוראים לנו לצאת מהגולה״. היום אלו הם החמאס.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ספר הזוהר מתאר את העולם כרשת של קשרים הסבוכים זה בזה. עם ישראל מופיע בתפקיד הקשר המרכזי ברשת הזאת. תפקידו: להתאחד ולשמש דוגמה של אחדות לעולם. או אז יפסקו ההתקפות של חמאס והטענות של כל העולם כלפינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החיים שלנו, כולל אותנו עצמנו, שייכים לתחום פעולתו של כוח "רציונלי". לעומת זאת, המערכת העליונה, הבורא, נמצא בדרגה "אי רציונלית", כיוון שאינו הוא פועל מתוך מצבו האישי, אלא מתוך המצב של הזולת. על כן, פעולה זו נקראת "אמונה מעל הדעת".

תוצאת תמונה עבור טוויטר המערכת העליונה התפשטה מעולם אינסוף עד לעולמנו, ויצרה אותנו הפוכים לה. ואילו אנחנו חייבים לעורר את השפעתה עלינו – כך היא הופכת לבורא שלנו, כפי שנאמר: ״אתם עשיתם אותי״, שהרי ״אין בורא ללא נברא״.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest