דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האם כדאי לחזור לעולם הזה?

האם כדאי לחזור לעולם הזה?

שאלה: אם בעודי בחיים האלה אפתח את החוש השישי, כלומר את הנשמה, האם אוכל בעתיד לבחור לעצמי גוף ולחיות עוד גלגול חיים או כמה גלגולי חיים על פני האדמה?

תשובתי: האם כדאי לעשות את זה?! כאשר אתה רוכש נשמה, כבר תוכל להחליט בוודאות, מה טוב לתועלת שלך וליישם זאת. אבל לחזור לגוף… אני לא חושב שתעשה את זה. אולי רק כדי לעזור לבני אדם גם להשיג תיקון.

שאלה: אם אדם לא פיתח את הנשמה בחיים האלה, הוא מאבד סיכוי? והסיכוי הבא כבר יהיה לאדם אחר? או שכל אחד, בסופו של דבר, עולה לעולם הרוחני, בכך שהוא רואה את שרשרת התיקון שלו?

תשובתי: הבעיה היא שאתה מזדהה עם הגוף הבהמי שלך, ולמעשה הוא לא קיים. הוא קיים רק בתחושות שלך ולכן אתה אומר "מה מתרחש עם הגוף שלי, עם הבשר שלי?".

במציאות למעשה כל זה איננו. זהו חומר מדומה שניתן לך זמנית בתחושות, כדי שתוכל להגדיר את עצמך, אבל לא יותר מזה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 14.1.2018

 

2 comments

  1. שלום רב, רציתי לשאול מדוע תוכן השידורים המוצג בלוח השידורים בהוט, לא תואם כבר הרבה זמן את לוח השידורים בפועל מה שמשודר בערוץ. מלבד השיעור היומי שמתחיל בשעה 0300. שום דבר לא תואם. האם הנכם יכולים לעשות משהו. הייתי רוצה להקיא תוכניות, לעקוב אחר תוכניות וזה בלתי אפשרי. פניתי מספר פעמים בדוא״ל ולא נעשה דבר. מקווה שפנייה זו אליך תעזור. ואני מתנצל מראש ומבקש את סליחתך. בברכת שבת שלום ומבורך. אלו יגאל

  2. יגאל שלום
    תודה על פנייתך
    העברתי אותה לגורמים המוסמכים לטפל בה
    רונית שי מנהלת הבלוג של הרב מיכאל לייטמן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest