דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגענו לתקופת מימוש הנבואה התנ"כית של חזרת העם לארצו "שובו בנים" – אך לא הגענו לכך במודע, אלא נדחפנו לכך על ידי "דרך הייסורים", במקום להגיע בדרך משיכת המאור, ב"דרך התורה". זוהי יציאה ממצריים המודרנית – ארצות הברית, יציאה שמובילה אותנו לאיחוד כלל עולמי ולאור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאומיות היא סוג של אגואיזם. האגואיזם הוא הרע היחיד באנושות, אשר הביא לוירוס הקורונה, ואינו מאפשר ליצור חיסון בטיחותי במהרה. היעדר האמון בין המדינות והרצון לנצח את יתר המדינות ולא את המחלה יביאו ל"סיבוכים" נוספים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשבר הכלכלי, שנוצר בגלל וירוס הקורונה, גרם לירידה במצבן הכלכלי של הנשים. שהרי, הוא פגע ביתר שאת במגזר השירותים, גרם לסגירת גני ילדים ובתי ספר. היינו יכולים למנוע את המשבר ואת כל השלכותיו על ידי התקרבות לבבית בינינו, במקום לאלץ את הטבע לפעול בדרך הייסורים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארגון הבריאות העולמי: העלייה בתחלואה מווירוס הקורונה (covid – 19) בין גילאי 20 – 40, הינה שלב חדש בהתפשטות המגיפה.
לטבע יש תכנית – להוציא אותנו מהמצב האגואיסטי, והוא כבר לא יעזוב אותנו. חכמת הקבלה אומרת, שנכנסנו לתקופה של התיקון הכללי של האנושות כולה ועלייתה לדרגת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בזכות המשבר חלה האטה בכלכלה, האבטלה גדלה, הרווחים הצטמצמו – החיים מתכווצים למימדים רציונאלים. הקיום החדש יקבע תודעה רציונאלית יותר. בעוד שנה אנחנו בעצמנו לא נכיר את עצמנו! אבל עדיף שנשאף בעצמנו אל היסודות של הטבע הרציונאלי…

תוצאת תמונה עבור טוויטר נקודת הגדילה היא נקודת העלייה מעל לאגואיזם, שממלא את האדם. ועל אף שהאדם אינו יכול להיפטר מהאגואיזם, אך רוצה להיפטר ממנו, הוא יכול למשוך כוח זר, שייחלץ אותו מהאגואיזם, גם אם האדם יתאמץ להישאר בתוכו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest