דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עד שלא נתחבר בינינו בצורה נכונה, ווירוס הקורונה לא ייסוג. הצורה הנכונה של החיבור היא כאשר כל אחד מוכן לדאוג בעבור האחרים. אני יוצא לרחוב עם דאגה איך לא להדביק את הסובבים אותי, כמו הייתי הנַשָּׂא היחיד של וירוס הקורונה. אם ננהג כך – המגיפה תיעלם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר החזרה לחדשות אמתיות, לאמת, דורשת עבודה גדולה ודקדקנית. התרגלנו לאכול מוצרים מקולקלים, לעכל אותם ולהרגיש טוב. אם נקבל את האמת לפנים, מוחנו לא יצליח לעכל אותה, בדומה לקלקול קיבה ממוצרים טריים. אנו זקוקים לאור עליון!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני דובר אמת בעולם רצוף שקרים, אזי אחשב לשקרן. זה מה שקרה לשלמה המלך בתקופת הבית הראשון. איש לא רצה להכיר בו כמלך, איש לא האמין בחכמתו. חכמי הסנהדרין היו היחידים שהבינו אותו, אך מי יבין בימינו?

תוצאת תמונה עבור טוויטר האויב הגדול ביותר היום הוא האינפודמיה (מידע שיקרי ומבלבל). היא מועברת בין רגע, בין אם במודע ובין אם לא. הדבר דומה למשחק ילדים של "טלפון שבור": הידיעה עוברת בשרשרת, אך אף מילה שנאמרה על ידי האדם הראשון בשרשרת, אינה מגיעה לאדם האחרון בה. אנו חירשים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האישה מסוגלת לשקול את הכל בצורה טובה ונכונה. אם היא תופסת את המדינה כביתה, כדבר החשוב והיקר, לה היא מסוגלת להביא לשלום בין כל הזרמים הסותרים והמפלגות ולאזן את הכול. רק אישה יכולה לעשות זאת…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אותה אישה, שלא הייתה בולטת מעולם, צריכה כעת לצאת לקדמת הבמה ולהתחיל לעסוק בארגון מחדש של החברה. הגברים יסכימו לכך. הטבע מאפשר לאישה לעבור קדימה ואיש אינו מתנגד לכך. תהליך זה מתפתח בכמה מאות השנים האחרונות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגיע הזמן שהאור העליון יגיע למלכות ויאיר לה. לכן האישה מרגישה את עצמה כמסוגלת לעבוד עם העולם, היא מסוגלת לסדר את העולם יותר טוב מהגבר, היא שייכת למלכות המעלה אור חוזר והקושרת בין כל הספירות הנמצאות לפניה, מנהלת אותן.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest