דף הבית / הכול על הקורונה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל פעולותיו של האדם נעשות תחת השפעת האגואיזם שלו, כלומר הן אינן נעשות על ידי האדם עצמו, אלא על ידי מה שניתן לו מהטבע, מהבורא. ורק פעולות כנגד האגואיזם, באמונה מעל הדעת, הן פעולות האישיות של האדם, שבעבורן מגיע לו שכר או עונש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לעודד את הפיתוחים המתקדמים, שמביאים להתפתחות החברה, מתודעה פרטית לתודעה כללית, לקשר והבנה טובה יותר של רצונות ומחשבות של הזולת. וככל שהדבר דוחה אותנו יותר, כך אנו יכולים לגרום לתיקון גדול יותר על ידי השתתפותנו הנכונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה חושף פגמים חשובים ברשת הקשרים ההדדיים בינינו ודוחף אותנו לאורח חיים, שתואם לרשת זו. המגיפה מראה לנו, שעלינו לשנות את היחסים בינינו ולהתייחס לכל האנושות כאל גוף אינטגרלי אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התגלות וירוס הקורונה העבירה אותנו מקום, בפתאומיות ומבלי שהיינו מודעים לכך – מעולם אינדיבידואלי, שבו כולם פועלים בבידוד מהזולת, לעולם חדש, גלובלי ואינטגרלי, עולם שבו כולם קשורים זה לזה דרך מערכות הבריאות, האקולוגיה, הכלכלה, הפוליטיקה, החברה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רווחת האדם מסופקת על ידי כל מדינות העולם. האדם בהכרח תלוי בכל העולם, כמו גלגל שיניים בתוך מכונה. לא ניתן להעלות על הדעת את האפשרות לכונן סדר חברתי מוצלח במדינה אחת, מבלי שסדר זה יְכוֹנַן בכל מדינות העולם (על פי בעל הסולם, מאמר "השלום בעולם").

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהר לעם, פרשת תולדות, 3: "כמו שגוף האדם מתחלק לאיברים, וכולם עומדים מדרגות על מדרגות, המיתקנות אלו על אלו, וכולן הן גוף אחד, כן העולם, כל אלו הבריות שבעולם, כולן הן איברים איברים, ועומדים אלו על אלו. וכאשר כולן ייתקנו, יהיו לגוף אחד ממש".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אופן התפשטות וירוס הקורונה לימד אותנו על כך, שדווקא בעידן הגלובליזציה, כל אדם הינו בעל כוח עצום – יש לו יכולת להדביק או למנוע הדבקה מהסובבים אותו. דווקא מערכת הקשרים הנכונים בין בני אדם מהווה את הגורם המכריע בקיומנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר וירוס הקורונה גרם לכולם להבין, שערבות הדדית אינה רק צמד מילים יפות. כל אדם יכול להדביק את האחרים, אנו ערבים זה לזה בעל כורחנו. כל האנושות מהווה מערכת של אחריות הדדית. האינטגרליות של העולם מתגלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המקובלים, שהשיגו את העולם העליון, אומרים שהוא נמצא ממש פה. איננו צריכים לטוס לשום מקום. "כִּי קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר מְאֹד" – העולם העליון לידנו. איננו מרגישים אות, כי אנו תופסים את המציאות לפי מדד צר אחד בלבד של "טוב לי או רע לי". תצא מעצמך ותרגיש את העולם העליון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest