דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה בה אני נכלל בעשירייה באהבת החברים אני מגלה את אהבת הבורא אלינו. הרי אהבת הבורא היא נצחית – היא תלויה רק בכלי והכלי תלוי בי. אני יכול להיות בקבוצת מתחילים, אבל אם אני מתייחס אליהם בצורה נכונה אני אגלה בה את אהבת הבורא בעוצמתה השלמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אבי"ע הם ארבע עולמות של השפעה ואהבה – ארבע דרגות של גילוי אהבת הבורא לנבראים. מהות הבורא לא מתגלה, איננו יודעים מיהו – כל שמתגלה לנו הוא יחסו אלינו, אהבתו. וזה בדיוק השם של הבורא – הוי"ה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם זהו יחס בין כוחות האהבה והשנאה. אנו משקיעים מאמצים בכדי לגלות בתוכנו אהבה ומגלים שנאה, ולאחר מכן שוב מתגלה האהבה: "אין צדיק בארץ אשר עשה טוב ולא יחטא". אנו מגלים את שני הכוחות שפועלים בעולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם השתדל לקיים פעולות השפעה, להתכלל בסביבה נכונה, לעסוק בהפצה והתייאש – האגו שלו לא מרגיש שהוא מרוויח. אם האדם הולך למעלה מהאגו – הוא ממשיך לעבוד. אבל אם הגאוה לא נותנת לו ללכת אחרי המורה והחברים – הוא נופל!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני נופל, פירושו של דבר שהבורא הפיל אותי. ולכן הנפילה הזו מתוקה בעבורי. אני כתינוק בידיה של אמא, מבטל את עצמי באופן מוחלט. נפילה פירושה שאני כבר לא מנוהל על ידי האגו שלי. הוא איבד בי עניין ואני יכול להפוך לעובר רוחני!

תוצאת תמונה עבור טוויטר יהיה עלינו לגלות את ארבע מדרגות אהבת הבורא לנבראים, להכין מצידנו כלי לאהבה – דבר שניתן לעשותו רק בתוך הקבוצה. במידת האהבה שלי לחברים, לעשירייה, אני מגלה את אהבת הבורא אליהם ואליי, כלומר לעשירייה בה אני נכלל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "וייאנחו בני ישראל מן העבודה" – זוהי צעקה שנובעת משמחה. השתחררנו מהעבודה בשבי הרצון להנות, שהיינו בעבדות אצלו. יצאנו לחופשי! אנו בוטחים רק בבורא. אנחנו תלויים בו בכל 100 אחוז. אין רגע יותר מאושר!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest