דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר על מורי
הרגשתי, שהרב"ש דוחף אותי קדימה. שאין לי בררה אחרת, אלא רק ללכת בדיוק כמוהו, לא לסטות, לא להסתנוור מדבר, לעשות הכל כדי להעביר לעולם את מה שהוא רצה והכניס בי. הרגשתי בתוכי את האחריות הזו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "ככול שחלף הזמן מאז לכתו של מורי, הרב"ש, כך הרגשתי אותו יותר.
הרב"ש פשוט מסר את כולו.
לא היה לו רגע כזה, שבו הוא עשה משהו בשביל עצמו. הכול היה בנוי רק בכיוון אחד: מעצמו אל האחרים. והוא הדביק אותי בתנועה הזאת."
מתוך הספר "תמיד איתי", על מורי, הרב"ש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרוחניות מגיעה לא רק מתוך ההתקרבות אל הרוחניות, אלא גם מתוך ההתרחקויות מהרוחניות, כאשר האגואיזם מתגלה ודורש מילויים, לעצמו.
ובמאמצים מעליו, כאשר האדם משייך את הכל לבורא, הוא משיג בשמחה את תכונת ההשפעה, ובהכנעה – את דרגת משה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התנאי לקבלת התורה:
להיות בתחתית הרגשות וההבנה. ואם מסכים להתאמץ להיות בשמחה במצב זה, כאילו שאין מצב גבוה יותר מהמצב הזה – אזי מצב זה מכונה קטנות, ועליו להיות קבוע. ואילו מצב הגדלות זהו מצב זמני, נוסף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האדם רוצה ללכת בהשפעה, הוא מרגיש ריקנות ונחיצות למלא אותה בגדלות הבורא, כדי ללכת למעלה מעצמו, ללא שום השגה, רק בהכנעה חלוטה וכל שהוא מבקש זו עזרה – למלא את הריקנות בגדלות הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם מרגיש רק אור בדרך, האדם לא יכול לקבוע, האם מצבו הוא למען הבורא או למען עצמו. לכן ניתנים לאדם מלמעלה מצבים של חושך – ואם הוא נמצא בחושך, אבל עם השמחה לעבוד בשביל הבורא, פירושו של דבר שהוא בתכונת ההשפעה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר שום חינוך גשמי אינו מסוגל לשנות את טבע האדם מאגואיזם לאלטרואיזם. רק חינוך קבלי מסוגל לתקן את האגואיזם שלנו לתכונה הפוכה – לאלטרואיזם, כיוון שהוא מעורר את התגלות תכונת ההשפעה והאהבה שנובעת מהטבע העליון, מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נהוג לחשוב שבין תושבי סדום שררו יחסים הדדיים נוראיים.
אבל הרי היה שם רק תנאי אחד – לקיים באופן לא מתפשר את הכלל "שלי – שלי, שלך – שלך", מה שהפוך לחלוטין לאהבה לזולת. אבל לא לגנוב, לא להזיק, לא להרוויח על חשבון האחרים – כל אחד נותר בתוכו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפיזיקאים שוב החלו לדבר על הריאליות של העולם – האם קיימת בכלל מציאות אובייקטיבית? כיצד ניתן להתבונן עליה, אם המתבונן אינו אובייקטיבי? והאם יש חופש בחירה?
הקבלה: אין מציאות. אנחנו מציירים את המציאות בתוכנו. הכיול למציאות מתרחש במידת השחרור של האדם מהאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תוחלת החיים של אנשים הולכת ועולה – והם מודאגים יותר מהצורך לקיים את עצמם בתהליך ההזדקנות הארוך שלהם. האם יוכלו לעבוד בעת זקנה? האם יוכלו לחסוך מספיק כדי להתקיים כלכלית? יוצא שגם חיים ארוכים אינם גורמים לנו שמחה. זה העולם שיצרנו לעצמנו… זהו המקום שאליו דחף אותנו האגואיזם שלנו…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest