דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההשתוקקות להשפעה צריכה להגיע מאיתנו, ולא להיכפות עלינו על ידי האור. ניתן לפתח אותה בעשירייה, באמצעות תרגול ההשפעה והקשרים הפנימיים, כשאנו מקבלים את האור באמצעות הקשר הזה. אנו מבקשים את כוח ההשפעה בעבור העשירייה – ובכוח הזה יוצאים מהאגו הפרטי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תפילתו של בעל בית – דאגה טבעית על עצמו.
תפילתו של מקובל – לא לבקש למלא את עצמו, אלא לבקש למלא את הזולת דרך עצמו – כדי להידמות לבורא. וליהנות מההידמות הזאת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם התפתחותו, הנברא מעריך את האור בעבור דאגתו, חסותו והשגחתו עליו. בדומה לילד שבהדרגתיות לומד להעריך את האהבה והדאגה של הוריו.
על מנת להעלות את הנברא למדרגת ההשפעה שלו, הבורא לוקח לו את התענוגים הישירים ונותן לו אפשרות להתמלא בהשפעה, ולא בקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תפילת האדם מהרחוב הינה בעבור מילוי אגואיסטי, ביטחון.
תפילת המקובל הינה בעבור תכונת ההשפעה. הפעולה היא החשובה, ללא ידיעת התוצאה, בכדי שלא נרצה בה בצורה אישית. הבקשה על האפשרות למלא את הזולת, לפעול כמו שפועל הבורא, ובכך להסב לבורא תענוג.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תפילת המקובל – אינה בעבור מילוי, אלא בעבור ההידמות לבורא, להיות אוהב הבריות, כלומר להיות המשפיע. ניתן ליהנות מנתינה אך ורק במידת האהבה כלפי מי שנותנים לו, כמו הורים – שנותנים לבנם. מכוח אהבתו, ההורה מקבל מההשפעה לילד יותר, מאשר היה מקבל לו היה לוקח ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תפילת בעל הבית (האדם מהרחוב) – זוהי הבקשה להרגיש טוב. בקשה זו קיימת בצורה אינסטנקטיבית בכל הטבע הדומם, הצומח והחי.
תפילה זו – הינה דאגה טבעית בעבור עצמך, בדומה להשפעת הדת, שמלמדת לפנות לבורא בבקשות למילוי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במקום הדרישה האינסטנקטיבית למילוי, התענוג מהמילוי עצמי, אנו רוצים לרכוש את כוחות ההשפעה וליהנות מפעולתם. וזוהי מטרת הבריאה: שכל הנבראים יהנו מההשפעה, כמו הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest