דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / המוח הוא מתאם ביולוגי

המוח הוא מתאם ביולוגי

מיכאל לייטמן

שאלה כבר יותר מ-300 שנה נהוג לחשוב, כי המוח הוא שמייצר מחשבות ורצונות, כמו שהכבד, למשל, מייצר את מיץ המרה. אנחנו ויתרנו על הרעיונות האידיאליסטיים, על חייו הרוחניים של האדם, וסיכמנו אותם בכמה תהליכים מוחיים.
האם יהיה נכון להגיד כי, למוח יש תפקיד של מתאם ביולוגי, המקשר בין העולם הרוחני לעולם הגשמי, על ידי קבלת רצונות ומחשבות מהעולם העליון.

התייחסותי: חוכמת הקבלה מסבירה כי מקור רצונותינו ומחשבותינו הוא בעולם העליון. אנחנו מרגישים בגופנו את הרשימות הללו, את נתוני המידע, ומממשים אותם. בעצם, האדם קשור באינספור קשרים עם העולם שלנו ועם העולם העליון. גילוי הקשרים הללו נחוץ לנו, כדי שנוכל להתגבר על כל הבעיות שלנו.

פוסטים קודמים בנושא:
שכל ומוח
סודות תפיסת העולם
ידיעות נוספות במדורים : מציאות מדומה, רשימו

2 comments

  1. שלום רב יקר, ברוך ה' על הבשורות הטובות שנשמעו היום בשיעור.

    לעניין קמפוס קבלה בערים השונות, ברוך ה' שזה קיים. אך, צריך לסדר שתהייה אפשרות להשתתף בהפצה במסגרת ההתכנסות השבועית הנ"ל בערים השונות. גם מי שנבצר ממנו להירשם לקמפוס מסיבות כאלו ואחרות ( לדוגמא, סטודנטים באוניברסיטה עם לחץ בלימודים ) אז עם כל הרצון הטוב לתרום ולהשתתף, אין שום סיבה להגיע לקמפוס, כי הוא משמש אך ורק את מי שבא במסגרת השיעורים. לכן, צריך שבצד הקמפוס תהייה אפשרות להתכנס אלו שרוצים להשתתף בהפצה. היינו שיהיו שתי מערכות, האחת ההתכנסות הברוכה ללימודים והשניה שתהייה לצידה, התכנסות להפצה כל שבוע בערים השונות. בע"ה, שנלך מחיל אל חיל. ישר כוח בני ברוך! רק ביחד ! Smile

  2. מומלץ פשות לנסות בכול דרך! כי אי אפשר בלי…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest