דף הבית / משבר עולמי / המדריך למשבר – 2

המדריך למשבר – 2

photo_rav_gh70_151.jpg

שאלה: האם בעקבות המשבר הכלכלי הגלובאלי תחלנה מדינות מסוימות לבודד את עצמן מן העולם?

תשובה: זה בדיוק העניין – המשבר הנוכחי הוא כלל עולמי, ואף אחד לא יכול להתבודד, כיוון שכולם משולבים בכלכלה העולמית! לכן פתרונות פוליטיים לא יכולים להתנגש בפתרונות כלכליים, כיוון שהכלכלה היא אחת, זה מאלץ גם את הפוליטיקה להיות אחת!

כזה דבר עוד לא היה אף פעם בעולם! היו משברים כלכליים, פוליטיים, חברתיים, ואילו היום המשבר הוא כללי ומקיף! וזה אומר שאף אחד לא יוכל להתנתק מהעולם.

שאלה: האם המשבר משפיע בצורה ישירה רק על הכלכלה?

תשובה: לא, גם על הפוליטיקה! אני חושב שאמריקה תרד מהתפקיד של שוטר העולם, עתה כולם יצטרכו לעסוק בכך. איראן ופקיסטאן יתקדמו לעבר הים הכספי, וסין לסיביר. האיסלם ימלא את רוסיה הנוצרית, החלשה והחצי מוסלמית. ובה בעת גל של פטריוטיות יביא איתו את הפאשיזם.

שאלה: מהי הפעילות של "בני ברוך" בזמן המשבר?

תשובה: אם אנו רוצים לשלוח לעולם את המסר שלנו – את שיטת התיקון למשבר – אנחנו חייבים להתחבר עם העולם בייסורים שלו ולקחת בהם חלק. רק כך נוכל לפנות נכון אל העולם, ואז גם ישמעו אותנו.

לקחת חלק בסבל של האחרים, למרות שאתה בעצמך לא מרגיש אותו, זה אומר להתחבר עם האחרים ולהשתתף איתם בצרה שלהם ולעזור להם באופן מלא. לפי הכלל "המצטער בצער הציבור, זוכה לנחמת הציבור".

One comment

  1. בכתבי הדור האחרון, בספר "הדור האחרון" בעל הסולם מציין שלפני התיקון הרוחני חייב לבוא תיקון כלכלי (או משהו בסגנון..)

    הייתי רוצה לדעת יותר בפירוט – מה זה אומר התיקון הכלכלי? מה מציעה חכמת הקבלה לתיקון הכלכלה? איך הקבלה תוכל לעזור לעולם שלא לגווע ברעב? אני לא כל כך מבינה את הפתרון של הקבלה למשבר הנוכחי

    תודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest