דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכנס בניו ג'רזי: מאוחדים בפני האחד

הכנס בניו ג'רזי: מאוחדים בפני האחד

שאלה: כנס האיחוד בניו ג'רזי מתקרב. אנחנו מבינים שהכול תלוי בהכנה. כיצד החברים בכל העולם צריכים להתכוונן למפגש הזה?

תשובה: קודם כל, אנחנו מתחברים בכנס כדי להגיע לאיחוד, לערבות, לחיבור בינינו, כל אותם התנאים הנדרשים לגילוי הכוח העליון ששולט בעולם ובונה את כל המציאות. זו המטרה של לימוד חכמת הקבלה, היא מיועדת דווקא כדי לגלות את הכוח העליון. חכמת הקבלה היא גילוי של הכוח העליון לכל הנבראים. כפי שכותב, בעל הסולם, במאמר "מהותה של חכמת הקבלה": "חכמה זו היא לא פחות ולא יותר אלא סדר של שרשים המשתלשלים על דרך קודם ונמשך בחוקים קבועים ומוחלטים המתחברים וקולעים למטרה אחת מאד נעלה, הנקובה בשם "גילוי אלקותו ית' לנבראיו בעולם הזה"."

זו הסיבה שאנחנו מתאספים בכנס, כדי לבנות את התנאי שבאמצעותו הבורא יתגלה. גילוי הבורא לנברא הוא המטרה של חכמת הקבלה, והיא מתממשת באיחוד בינינו. את זה אנחנו רוצים להשיג בכנס וצריכים לחשוב על זה.

הכוח שאותו אנחנו מגלים, זהו כוח של השפעה ואהבה. ה"בורא" הוא היסוד של ההשפעה והאהבה. הוא הטוב והמיטיב, ולהטיב זו תכונה של מי שמטיב. ואין עוד מלבדו הטוב והמיטיב.

כדי לגלות אותו, אנחנו גם צריכים לרכוש שני חלקים של התפיסה:

• אין אף אחד, חוץ מאיתנו, מאוחדים, "כאיש אחד בלב אחד".

• כל אחד מאיתנו הוא טוב ומיטיב לאחרים.

בצורה כזאת אנחנו יוצרים "מקום" שבו הבורא יכול להתגלות, בהתאם לחוק השתוות הצורה. כשהיחסים בנינו יהיו מותאמים לעיקרון של "טוב ומטיב", אז הטוב והמיטיב העליון יתגלה בינינו. כך נגלה את הבורא בנברא, נהפוך להיות שכינה, זאת אומרת, "מקום", היכן שהוא שוכן.

זה מה שאנחנו רוצים לגלות בכל העולם בכנס שיתקיים בעוד כשבוע, ולזה אנחנו צריכים להכין את עצמנו.

צריך לומר שהכנס יהיה ייחודי בהיקפו. יתאספו בו מגוון רחב של משתתפים. וזה טוב, הרבגוניות נותנת כוח לאיחוד.

אני מקווה שנוכל להתחבר כמו שצריך, וכולנו נרגיש את השייכות לאותו האחד שצריך לשוב אליו, להתכלל, להיות שוב כאחד. ואז בתוך האיחוד המשותף יתגלה הבורא האחד, והגילוי הזה של הכוח העליון יפתור את כל הבעיות שלנו, הגשמיות והרוחניות.

מתוך שיעור לפי מאמר "הערבות", 01.05.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כנסים: לבקוע את המעטפת של העולם הישן
מטרת החיים היא גילוי הבורא
איחוד בתוך יחיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest