דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכול חוזר לנקודת השלמות

הכול חוזר לנקודת השלמות

laitman_2010-03-10_5461-70.jpg

תפילת רבים שאינה נשארת ללא מענה, זו בקשה עבור ה"חברה", כלומר בקשה עבור האוסף של כל הנשמות המשתוקקות לבורא, לנשמה אחת של אדם. והבקשה הזאת מייד מתקבלת על ידי הבורא (על ידי המערכת של הכוחות העליונים של עולם אין סוף, שבה הכול קבוע ונמצא בשלמות), מאחר ויש בה השתוקקות לשלמות.

אם בני האדם בכל רחבי העולם, המרגישים צורך לגלות את הכוח העליון, מאחדים יחד את רצונותיהם, הם אינם מרגישים שהם מפוזרים ביבשות השונות, כי הם נמצאים "בטווח" רוחני אחד. הם שייכים למישור רוחני אחד, לכן עבורם לא קיימים מרחקים גיאוגרפיים שקיימים בעולם שלנו, הם מרגישים את עצמם קרובים, במימד שלהם. הם אינם יודעים ואינם מבינים כיצד מתרחש הדבר, אך ההשתוקקויות שלהם למטרה אחת, מושכות אותם זה לזה בשׂדה רוחני אחד ומחברות.

לכן בסיכומו של דבר כולם נכללים ב"כנסת (איחוד) ישראל (המשתוקקים לבורא, לתכונת השפעה)". "כנסת" (אספה) זה מקום שבו כולנו מתחברים כאיש אחד, המלכות דעולם האצילות. ו-"ישראל" (ישר- אל) מסמל את הנשמות המשתוקקות למטרה אחת. כך הן מתאחדות לאוסף אחד – כנסת ישראל, אוסף של נשמות הרוצות להשיג את הבורא.

לכן הן מרגישות את עצמן כאחד שלם, בעלות רצון אחד, השתוקקות אחת, מטרה אחת, והכול חוזר לגוף אחד של הנשמה הכללית, כפי שזה היה לפני שבירת הכלים (הרצונות) וההיווצרות בדמיון השבור של העולם המדומה הזה, אשר אותו אנחנו מרגישים כמציאות העכשווית שלנו.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 13.07.2010

רשומות קודמות בנושא:
מה זאת תפילת רבים אמיתית
תפילת רבים (2)
תפילת רבים (1)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest