דף הבית / קבלה ומדע / טבע / הטרגדיה האופטימית של המשבר

הטרגדיה האופטימית של המשבר

photo_rav_gh70_283.jpg .

  1. כמו שהטבע מווסת את הכמות של זן כזה או אחר של חיות, על מנת לשמור על האיזון הכללי, כך גם כמות בני האדם בעולם צריכה להיקבע בהתאם לשמירת האיזון הכללי.
  2. אם כן, מהי הסיבה לגידול כל כך מהיר של האוכלוסייה במאות השנים האחרונות, במיוחד במאה ה-20? גידול האוכלוסייה במאה השנים האחרונות נובע מהופעתו וגידולו של האגואיזם החברתי. במהלך ההיסטוריה האנושית האגואיזם של כל פרט הגיע לגודל המקסימאלי, ובמהלך המאה האחרונה התאחד עם כולם למערכת אגואיסטית אחת.
  3. אם 2% מאוכלוסיית העולם מספיקה כדי לספק ולשרת את כל אוכלוסיית העולם, מה הצורך ב98% הנותרים? קיומם מוצדק דווקא על ידי הופעת האגואיזם החברתי (הגלובלי, האינטגראלי). אם 98% מאוכלוסיית העולם לא יתחילו לתקן את האגואיזם הכללי, הטבע יתחיל להכחידם על ידי מגפות, אסונות טבע, רעב, מלחמות גרעיניות וכדומה.
  4. ציבור גדול של אנשים שעוסקים בתעשיית הכסף יכחד, כי דווקא התעשייה הזו מתגלה כאגואיסטית ביותר, ויחד עם זאת הכי מיותרת, ולפי חוקי הטבע, תהיה חייבת להיכחד.
  5. אפשר לתקן את האגואיזם הכללי הגלובלי רק על ידי כמות ענקית של אנשים, שכל אחד מהם יבצע את התיקון הקטן שלו. הטבע יאלץ אותנו לתקן את עצמנו, או בהכרה או על ידי ייסורים. לכן אם נמשוך את האנושות לתיקון האגואיזם הכללי, נמנע את השמדת 98% מהאוכלוסייה ונגיע להרמוניה.
  6. המשבר הנוכחי הוא המשבר הראשון של "האגואיזם המאוחד". כל אחד מהמשברים יסתיים בניסיון של הטבע להקטין את כמות בני האדם, שקיומם מפר את האיזון הכללי. כל ניסיון למנוע את המשברים האלה יכשל, כיוון שאנחנו לא יכולים ללכת נגד חוקי הטבע. לכן הסברת הצורך באיחוד ובתיקון היחסים בינינו, היא האפשרות היחידה להינצל!

פוסטים קודמים בנושא:
תורת היחסות היומיומית
הרעב ואוכלוסיית כדור הארץ
כמה גופים פיזיים צריכות הנשמות?
פוסטים נוספים במדור: המשבר הכלכלי העולמי

One comment

  1. שלום רב לבני ברוך היקרים

    מסר כל כך חזק וחודר לנמשה דווקא ברגעים אלה כאשר אנו קוראים את השורות אנו מבינים כמה העיסוק בקבלה הוא חשוב לנו כעם וכמה שאנחנו צריכים להתייחס לזה ברצינות תהומית , תמשיכו כך בני ברוך היקרים ולך הרב היקר אנחנו איתכם

    רחלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest