דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / "עשיריות" / הזדמנות ייחודית להתקדמות

הזדמנות ייחודית להתקדמות

שאלה: האם יש משמעות בתרגיל הבא לקביעת קשר הדדי: לאחר החיבור של הבוקר, בכך שאנו פוגשים אנשים חיצוניים, לברר את הרצונות שלהם לרגע זה ולפרסם אותם בצֵ'אט של ה"עשירייה" שלנו, ואחר כך לעבד אותם יחד בחיבור שלנו ולהביא אותם לבורא?

תשובתי: מה זה אומר, "בכך שפוגשים אנשים חיצוניים, לברר את הרצונות שלהם"? ודאי שאפשר לשמוע להם. אבל העיקר זה לא הרצונות שלהם, אלא באיזה אופן אתה משכנע את האנשים, מוכיח להם, שניתן לממש את כל הרצונות שלהם. כל רצון נברא על ידי הבורא. אין כזה רצון שלא עבר בחינות מסוימות של התפתחות, ואחר כך התמלא באור. לכן אתה צריך להוכיח לאדם שכל זה אפשרי, רק שצריך ליצור תנאים למימוש הרצון שלו.

וזה קורה בעזרת כוח מיוחד שקיים בעולם, בטבע. הוא נקרא כוח החיבור. לכן בואו ננסה להתחבר ואז נגלה את הכוח הזה, כי הוא הרי נמצא באיחוד שלנו. בוא נוציא אותו, ניקח ונשתמש בו. הכול נמצא באפשרויות הממשיות שלנו.

בואו ננסה להתאסף יחד, נערוך סדנה ונראה: כן או לא. זה לא עולה שום דבר, לא צריך לבזבז על זה כסף, רק קצת זמן. לֵמה בדרך כלל אנחנו מבזבזים אותו? לאכילה עצמית מבפנים? אז עדיף שבמקום זה אנחנו באמת צריכים למצוא כוח מיוחד, תכונה מיוחדת, אפשרות מיוחדת לממש את הרצונות שלנו, לתקן את מצבנו בכזאת צורה, שאף אחד בעולם לא יהווה הפרעה עבורנו. אנחנו בעצמנו בעלי הבית של האושר שלנו.

כאשר אתה מתחיל לשוחח בצורה כזאת עם אנשים, ולא סתם לרשום מה הם רוצים, כמו מלצר שמקבל הזמנה מלקוחות, אז נוצרים בך ובהם כלים חדשים לגמרי. בזה נבדל החינוך האינטגרלי מעבודה תיאורטית בתוך הקבוצה. לכן מה שאתה מציע, לא מספיק בכלל!

אנחנו רואים, שבמשך שנים רבות אנחנו עוסקים רק בעצמנו, ואין מזה שום תועלת. ודווקא עכשיו, כאשר הופיעה ההזדמנות הזאת אנחנו צריכים להבין את ייחודיותה ולהתפרץ אליה!

מתוך שיעור בשפה הרוסית בנושא "שאלות ותשובות", 25.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
תתחילו לעבוד עם אנשים!
תביא, תביא, תביא לנו תיקון!
עבודה מעשית מפנה מקום לגילוי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest