דף הבית / כלכלה / כסף / הבעיות הגלובליות של האנושות

הבעיות הגלובליות של האנושות

דעתו של מיכאל דלייגין, מנהל מכון המחקר IPROG לבעיות הגלובליזציה: "המשבר הפיננסי הגלובלי הוא רק ההתגלות חיצונית של השינוי הכולל של האנושות, השינוי שיביא לארגון אחר של החברה האנושית. טכנולוגיות המידע מולידות אליטה מנהלת קטנה וכתוצאה מכך, 70% מתושבי העולם מיותרים. יש צורך להתחיל לבצע ניצול תועלתי שלהם, פיזי או סוציאלי.

התקשורת הגלובלית יצרה את העסק התועלתי ביותר, עיצוב דעת הקהל. זה משנה בצורה איכותית את אופן התפתחות האנושות: אם קודם לכן, לאורך כל קיומה, האנושות התפתחה בזכות שינוי הסביבה, אז כעת היא חייבת לראשונה לשרוד ולהתפתח בזכות השינוי העצמי. לכן, כל המדעים שהתפתחו עד לימינו, לא רק שלא יוכלו לעזור לנו בהמשך ההתפתחות, אלא יבלמו את המשך ההתפתחות האיכותית של האנושות. כי הרי היום לא צריך לשנות את העולם, אלא את האדם עצמו, וזה אומר, סיומה של המהפכה הטכנולוגית-מדעית.

בעזרת הפרסומת הגלובלית, השפיעו על כל האנושות רצון לצריכה גבוהה, וזה פיתח מתיחות רבה, וכן טרור והגירה. העומק של המשבר הפיננסי העולמי אינו מוערך, מחוסר הבנה שהמודל של ההתפתחות הגלובלית מיצה את עצמו. חייבים ליצור מערכת פיננסית גלובלית איכותית חדשה. דרושה מהפכה אינטלקטואלית, עיצוב חדש של חשיבה שיוציא את האנושות מהמבוי הסתום, לא על חשבון השמדה של חלק ממנה, אלא הודות להתקדמות הכללית.

בעידן החדש של התפתחות האנושות חייבים:

  1. להכיר את המהות של תקופת ההתפתחות החדשה.
  2. להגדיר מודל של התפתחות האנושות הצפויה.
  3. להגדיר את הבעיות העיקריות (הניגודים) שיצטרכו לפתור, ולקבוע את ההתפתחות במסגרת המודל הזה.
  4. לפרט המלצות וחוקים ספציפיים עבור ארגונים בינלאומיים, ממשלות ועסקים.
  5. לעצב ולכוון דעות חברתיות ודעות של האליטות ליצירת הרמוניה של התפתחות האנושות בתנאים החדשים".

ידיעות קודמות בנושא:
יציאה מהמשבר: לשנות את עצמך בהתאם לעולם
תנאי הישרדות
חברים, הברית שלנו מצויינת…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest