דף הבית / משבר עולמי / האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 8

האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 8

דעתו של יורי יקובץ, פרופסור באקדמיה הרוסית למדעי הטבע, מתוך דו"ח לאו"ם מה-28.06.2011: "החל מסוף המאה ה-20, האנושות נכנסה לתקופה ממושכת של התפתחות בלתי יציבה ומשברים גלובליים. התגלה שכל המרכיבים של הציוויליזציה דורשים התחדשות עמוקה. הסיבה: הציוויליזציה העולמית סיימה את הפרק הנוכחי בהיסטוריה שלה, והיא דורשת החלפה בחברה גבוהה יותר ומתקדמת יותר – בציוויליזציה עולמית אינטגרלית.

בינתיים רווחת אסטרטגיית ההסתגלות לתנאים החדשים. וכך, המשטר, שסיים את תקופת החיים שלו, מורח את גסיסתו ומחמיר את הסכסוכים הגלובליים. אך חייבים להגדיר את קווי הגבול של החברה העתידית, ובמקביל לכך ליצור ולממש את אסטרטגיית ההקמה של הציוויליזציה האינטגרלית, שיסודותיה נבנים לנגד עינינו. בכך נוכל להקל על צירי הלידה של המעבר לשלב החדש בהתפתחות הציוויליזציה".

התייחסותי: כל שלבי ההיריון והלידה כבר תוארו לפרטי פרטים. צריכים רק להפיץ אותם ולממש אותם. האירועים צריכים לשנות כיוון, כמו בסרט הוליוודי שמתאר כיצד תושבי כדור הארץ מתכוננים לקבל את פניהם של חייזרים מהחלל. כך גם אנחנו צריכים להתכונן בחיפזון לעולם החדש. ההתגלות שלו וחוסר המוכנות שלנו לקבל אותו מורגשים בנו כמשבר. המשבר הוא בנו, ואם נתחיל להשתנות, ההרגשות המרות יהפכו להרגשות מתוקות.

ידיעות קודמות בנושא:
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 7
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 6
האיחוד הוא הדרך לפתור את המשבר העולמי – 5

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest