דף הבית / כלכלה / כסף / גל של פשיטות רגל מכסה את סין

גל של פשיטות רגל מכסה את סין

ידיעה: המיתון של הכלכלה הסינית הוא רצחני, מפני שבתי עסק בעלי עודף ייצור וחובות גדולים פושטים רגל ומכריזים על חדלות פירעון (אי יכולת לשלם את החובות). אפילו בלשכות המדיניות לא יודעים כמה רחוק התהליך הזה עלול להגיע, כיוון שהשווקים אינם שקופים וחברות רבות מחזיקות מעמד בזכות התמיכה מהממשלה. החוב של הארגונים גדל פי עשרה במשך שבע השנים האחרונות.

סין נמצאת על סף המשבר. פעם ראשונה בהיסטוריה של המדינה מתרחש דיפולט ארגוני בתחום אגרות החוב. הכלכלנים ופקידי המדינה מזהירים שינבעו ממנו פשיטות רגל חדשות. המיתון של כלכלת סין עומד על 7%. זוהי צמיחה איטית מדי בשביל החברות הסובלות מעודף ייצור.

הן אינן מרוויחות שום דבר וקיימות רק בזכות תמיכת המדינה. המשבר הזה הוא הטיפה הראשונה של גלי פשיטות הרגל המתקרבות לסין. הכלכלה בהאטה, החברות שהתרגלו לקצב גבוה של גידול בביקוש ולהלוואות זולות אינן מתמודדות עם חובותיהן בנסיבות שהשתנו.

התייחסותי: כל הסדרי העולם של היום נמצאים במשבר, וככל שמהר יותר נכיר בזה, כך קל ומהר יותר נוכל להחליף אותם לסדר העולם החדש, שהוא כלכלה מאוזנת.

ידיעות קודמות בנושא:
סין מוכנה לרדת מהפסים
סין – הפלא הגיע אל סופו
משקיעים חוששים מקריסה בסין

One comment

  1. מר לייטמן נכבדי, לאמר שבסין יש משבר כלכלי וכתוצאה מכך יהיו פשיטות רגל רבות זה רק חלק מן האמת שמתרחשת שם. אני רוצה להסב את תשומת ליבך ושל קוראיך בבלוג, שסין היא היום המדינה שמפרה בצורה החמורה ביותר זכויות אדם בסיסיות. אני מדבר למשל על הרדיפה של מתרגלי השיטה הרוחנית הסינית העתיקה "פאלון גונג" שכל "פשעם אמונתם" ובשל דעותיהם הם נרדפים כבר למעלה מ 14 שנים. במסגרת הרדיפה הם מושפלים פיזית ונפשית.כולאים אותם במחנות עם עבודת עבדים בכפיה ובמחנות לשטיפת מוח, בפי המשטר "חינוך מחדש" שם מאלצים אותם להתכחש לאמונתם תוך ענויים קשים. לבסוף הם גם משמשים כבנק איברים להשתלה לכל אוכלוסיית העולם.ומי שמנהל את הזוועה הזאת הוא המשטר של המפלגה הקומוניסטית הסינית באופן ממוסד ומיסחרי. אז האופן שצריך לברר או להתייחס ל"משבר" כפי שאתה קורה לו הוא לדעתי באופן הבא:
    "האם משטר דיקטטורי שדם של מיליוני אנשים חפים מפשע על ידיו יכול בכלל להתקיים בעולם במאה ה21

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest