דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / גישה בלתי מוגבלת למחשב של הבורא

גישה בלתי מוגבלת למחשב של הבורא

שאלה: הכוחות הפיזיים: האלקטרומגנטיים, המשיכה, התוך אטומיים, משפיעים על החומר הדומם. האם אפשר לומר שהכוח העליון של הבורא פועל באופן דומה ומניע את בני האדם?

תשובתי: ודאי שכל הטבע הדומם, הצומח והחי גם כן נע תחת הנהגתו של הבורא, שמחזיק את כל חלקי הבריאה במערכת אחת. אבל העיקר זה היחס שלו כלפינו, כלפי הדרגה האנושית העליונה של הטבע.

חשוב שדרגת המדבר שלנו, השׂכל והרגש (לב), המחשבות והרצונות האנושיים יהיו תואמים למחשבות ולרצונות של הבורא. כי דרגות הדומם, הצומח והחי פועלות באופן אינסטינקטיבי בתיאום עם הכוח העליון. אין לנו שליטה עליהן ואנחנו לא יכולים לנהל את המערכות שמתפקדות בגוף שלנו. אבל אנחנו רוצים שהמחשבות והרצונות שלנו יהיו דומים לבורא. אז הכול יהיה בסדר.

אנחנו תמיד עובדים רק עם כוחות, הם סובבים אותנו בחיים שלנו מכל הצדדים. והבורא, זה פשוט הכוח הכללי שמנהל ומפעיל הכול. במקום איזה שהם בני אדם, ממשלות, מדינות, צריך לראות את הכוח שמניע את הכול. אין שום דבר חוץ מהכוח העליון.

אנחנו רואים שאנחנו לא קובעים שום דבר בעצמנו. הכול מתפתח בהתאם לאיזו שהיא תוכנית עליונה, ואנחנו צריכים להכיר אותה ולהתכלל בתוך המימוש שלה.

שאלה: האם המוח שלנו מסוגל לקלוט את הידע העליון הזה?

תשובתי: אנחנו צריכים להשיג באופן מוחלט את הכוח העליון, ובנו טמונות היכולות כאלה. המוח והלב שלנו יצטרפו למערכת הכללית ויוכלו להשתמש בה במידה אין סופית.

זה לא חשוב שיש לי מחשב קטן. אבל הוא מחובר על ידי כבל למחשב של הבורא ואני מקבל את כל המשאבים שלו, ואילו במחשב שלי אני משתמש רק כבלוח מקשים.

חכמת הקבלה יכולה לבצע שינוי כזה באדם. היא מסבירה לו, מלמדת, מחנכת דרך המורים, המקובלים.

שאלה: מה יעזור לאדם לשנות את הדעה שלו על הכוח העליון, להשתחרר מסטריאוטיפים ולפתוח את עצמו לשיתוף פעולה עימו?

תשובתי: יש כאן שני גורמים מסייעים: מצד אחד, לחץ של צרות וייסורים, ומצד שני, הפצת חכמת הקבלה. נקווה, שהפצת חכמת הקבלה תתרחב עד כדי כך, שלא יהיה צורך לדחוף אותנו מאחור על ידי צרות וייסורים.

מתוך התוכנית "מקובלים כותבים. להכין את עם ישראל לאור", חלק 3, 20.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
להצטייד בכוח העליון של הטבע
העתיד הטוב תלוי בגילוי של הכוח העליון
למצוא את מקומי במחשבת הבריאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest