דף הבית / משבר עולמי / גילוי הבורא כאן ועכשיו

גילוי הבורא כאן ועכשיו

laitman_2009-02-17_5692_70.jpg

מיום ליום הרגשת השינוי בכל דבר משאירה אותנו מבולבלים, במצב של אי הבנה ובחוסר יכולת לנהל את המצב הנוכחי, שהוא הגילוי השלם של הכוח העליון האמיתי על ידי הנבראים.

אנחנו עדיין לא מבינים שזה הכוח העליון. אנו מתחילים להבין שבעולם נמצא כוח כלשהו שפועל, ולא יכולים לעשות נגדו דבר. אנו מרגישים שמתרחש בעולם משהו, שאין לו הסבר ושאין לנו קשר איתו. אנחנו רואים שמשהו לא רגיל מתרחש. זוהי ההתחלה של גילוי הבורא!

עכשיו רק צריך לתת לאדם להרגיש שאין לו שום סיכוי לרכוש שליטה על המצב. האדם צריך עכשיו להתמודד, לעלות ולגלות את הכוח השולט. לגלות אותו באותה הצורה שמתוכננת כבר מראש, על ידי גילוי כוחות הטבע, ומתוך הלימוד כיצד להשתמש בהם.

למה עלינו לגלות אותו, ובמה הוא שונה מכל מה שנתקלנו בו?

כוחות הטבע התגלו בעבר באופן אישי, ולא בצורה גלובלית. לכן הכוחות שהתפתחו בנו לא היו שייכים להשגחה העליונה. עדיין לא התגלה הכוח העליון שמתפתח בבריאה כולה,בבריאה שמתחברת יחד. אך היום הוא כבר מתפתח ככוח עליון גלובלי שמורגש בכל אחד, ובקרוב הוא יכריח אותנו להתאחד כדי לגלותו בדרך טובה , אחרת נשמיד את עצמנו!

ידיעות קודמות בנושא:
דרך האור ודרך הייסורים
גילוי הבורא – בעולם שלנו

ידיעות נוספות במדור משבר עולמי

2 comments

  1. בס"ד  
    הקדמת ספר הזוהר: מאמר עמי אתה בשותפא
    אות ס"אעמ' עד טור א' ד"ה "ומבאר לפנינו" ומבאר לפנינו שיש בזה ב' בחינות של חידוש שמים וארץ, שנתן בפיהם של הצדיקים: א) לתקן חטאו של אדה"ר, כי המאציל עשה תיקון שמים וארץ באופן הנעלה קודם חטאו של אדם הראשון, כמו שהכתובים מבארים לנו במעשה בראשית, אשר הזו"ן דאצילות עלו לא"א ואו"א עלאין, ואדם הראשון עלה והלביש את ישסו"ת וזו"ן דאצילות, והיה לו לאדה"ר נר"ן דאצילות הנקרא זיהרה עלאה עד שעקבו של אדה"ר היה מכהה גלגל חמה, ואחר החטא דעצה"ד ירד עד לעולה"ז הגשמי, והנר"ן שלו באים לו עתה מג' עלמין דבי"ע דפרודא. ושמים וארץ דאצילות ירדו בסבתו לבחינת ו"ק ונקודה מטבור דא"א ולמטה.ומוטל על הצדיקים תיקון זה לתקן כל הפגמים שנעשו ע"י החטא, ולחזור ולחדש את השמים ואת הארץ דאצילות שהם זו"ן ולהעלותם לא"א ולאו"א כמו שהיו לפני החטא, והצדיקים עצמם יקבלו בחזרה את הזיהרא עלאה של אדה"ר שהיא נר"ן מעולם האצילות.

  2. עולמך תראה בחייך ואחריתך לחיי העולם הבא.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest