דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בתקווה לחזרה ללא פגע של הנערים

בתקווה לחזרה ללא פגע של הנערים

שאלה: בימים אלה כל ישראל דואג לגורלם של שלושת הנערים החטופים. ודאי, שכוחות הביטחון עושים מאמצים רבים כדי להחזירם הביתה. רבים מתפללים להצלתם.

נערכים דיונים, איך אפשר היה להזהיר אותם ואֵילו אמצעי זהירות יש לנקוט כדי להימנע מכזאת צרה.

אבל האם אפשר לשנות משהו דרך אדם פרטי אחד או שצריך לעסוק בתיקון של המצב הכללי בחברה שהביא לכאלה תוצאות, כלומר להשפיע על הקולקטיב?

תשובתי: להיטיב כל מצב אפשר רק על ידי הפיכתה של החברה לקולקטיב אמיתי, כלומר הבאתה לחיבור ואיחוד. צריך להפוך את עָם ישראל, שנמצא בארץ ישראל, לגוף אחד כללי באמצעות עריכת סדנאות בכל מקום, דיונים במעגלים, דיונים משותפים, התקרבות זה לזה.

אנשים יתחילו לגלות מה צריכה להיות צורת החיים שלנו. באופן כזה, הם יתחילו להגיע לחיבור שימשוך אליהם את המאור המחזיר למוטב ויעלה אותם לדרגות קיום אחרות. האור יתחיל להיכנס לתוכם, לשנות וליצור מהם חברה חדשה, שלם אחד מקושר, במקום חברה קודמת מנותצת לחלקים המרוחקים זה מזה.

הודות לקשר הזה הם הופכים להיות קרובים יותר לטבע של האור, שהוא אחד, אינטגרלי, גלובלי, יחיד. וכאשר כל העולם השבור הזה, עם האגו המבדיל בינינו, יתעלה מעט מעל לפירוד האגואיסטי ויהפוך להיות יותר מחובר, אז האור הפועל והמשפיע עלינו ירפא את כל הפצעים ביחסים שלנו. במקרה כזה אנחנו ללא ספק נזכה לתוצאות טובות, כולל חזרתם ללא פגע של הנערים החטופים.

שאלה: האם אנחנו יכולים בשיטה כזאת להחליף את המציאות: תמונה אחת בתמונה אחרת?

תשובתי: ללא שום ספק, אנחנו יכולים לשנות את המציאות מרגע זה והלאה לכל כיוון, לאן שנרצה. זה בכוחנו. והזדמנות כזאת ישנה דווקא לעָם ישראל.

אם אנחנו מתחברים חזק יותר, אז האור מתקרב אלינו בהתאם לחוק השתוות הצורה, נכנס בין הרצונות השבורים ומתחיל לתקן אותם. כתוצאה מזה, כולם מרגישים את עצמם יותר קרובים זה לזה, ומזה משתנה העולם, משתנים היחסים בינינו, הקשרים.

הודות להשפעת האור אנחנו רואים את עצמנו מקושרים באופן אחר, עד כדי כך שרוצים להשפיע זה לזה, להתקרב, להביא טוב. זה כבר מסמל שאנחנו נמצאים בעולם הרוחני. העולם הרוחני, זו השפעה.

אנחנו ממליצים בכל מקום לערוך סדנאות, דיונים במעגלים. ואם על ידי כאלה תרגילים משותפים אנחנו באמת נתחיל להתייחס טוב יותר זה כלפי זה אפילו בצורה המינימלית הראשונה ביותר, לפחות שלא נעשה לאחר מה ששנוא עלינו, מבלי לגרום נזק לזולת, אז בעולם כבר לא יישאר רע.

באופן כזה אנחנו נבטל ונבער את כל הרע שבעולם. אתם מתארים לעצמכם באיזה עולם אנחנו נחייה אם נמשוך את האור שיתקן בצורה כזאת את העולם? אף אחד לא רוצה לגרום שום רע לאחר! זה פשוט גן עדן…

כזה נס מציעה לנו לממש באופן מעשי חכמת החיבור, חכמת הקבלה, כאן ועכשיו. אנחנו הגענו לכזאת תקופה בהיסטוריה, כאשר זה הפך למשימה הראשונה בחשיבותה. ולכן אנחנו מרגישים משברים, שילכו ויתגברו יותר ויותר, עד שאנחנו לא נממש את השיטה הזאת.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", 15.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
למען הצלת הנערים החטופים
לסלק את הצרה מהנערים החטופים
גורלו של עם נקבע מסביב ל"שולחן עגול"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest