דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בשעה היעודה, במקום המיועד

בשעה היעודה, במקום המיועד

laitman_2010-03-12_9587-70.jpg

שאלה: אתה תמיד אמרת שהאדם יכול להתקדם כשהוא לומד בצורה וירטואלית. אז למה עכשיו כל כך חשוב שכולם יתאספו פיזית בכנס "קבלה לעם" העולמי בייערך בנובמבר?

תשובתי: אנחנו פועלים בתנאים של עולם ענקי ורב גווני. כלומר ביחס לכוח העליון, לבורא, לכוח ההשפעה הפועל עליי, אני יכול להימצא בכל מקום במצבים שונים: קרוב יותר למרכז או רחוק יותר, מישהו מתחבר לשיעורים דרך האינטרנט, ולמישהו אין אפילו אינטרנט, והוא קורא ספרים, מישהו נוכח פיזית בשיעורים, מישהו נמצא בקבוצות חוץ, ולמישהו בכלל אין קבוצה שקרובה אליה. כלומר, כל אחד נמצא במקום שההנהגה העליונה הציבה אותו.

לפי עוצמת ההשפעה, במרכז העיגולים נמצא המקום הפיזי של הכנס שלנו, וכולם נמצאים קרוב או רחוק יותר ממנו. אני צריך להבין, שהימצאות בנקודה המרכזית במשך שלושת ימי הכנס, נותנת השפעה מקסימלית. לכן, אם קיימת אצלי בחירה חופשית להגיע ולהתכלל, אני חייב להגיע!

אם אין לי אפשרות להגיע, אני צריך לבדוק היכן אני אקבל השפעה חזקה ומקסימלית: בקבוצה אזורית, או אם אינני יכול להגיע לשם, אז רק לראות שידורים יחד עם החברים, או לבד בקצה העולם, ויכול להיות שאני אפילו לא יכול לראות אלא רק להאזין… אך אני חייב למצוא מגע מקסימלי – זו הבחירה החופשית היחידה שלי.

אתה יכול, להימצא באותה העיר היכן שמתקיים הכנס, להישאר בבית ולראות הכול בטלוויזיה, זו הבחירה שלך. אך עליך לדעת שלא ניתן להשוות את ההתפעלות כשאתה נמצא באולם או מחוץ לו. וגם בתוך האולם, ניתן לשבת כמשקיף זר ואפשר עם כל הלב והנפש להיות בפנים, גם זה שייך לבחירה החופשית שלך "לקבל השפעה מקסימלית מהסביבה". והלאה, תחליט בעצמך.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על המאמר "תורת הקבלה ומהותה", 19.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מתנות מהכנס
להימצא במוקד הרעש בזמן הנכון
אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest