דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / הפלסטינים מכבדים רק כוח

הפלסטינים מכבדים רק כוח

הערה: לפני כשבועיים נרצחה בדם קר דפנה מאיר, אימא לשישה, בידי מחבל קטין. בחקירה התברר שהוא הושפע מתוכניות טלוויזיה לילדים שמשודרות מרמאללה.

בתוכניות הללו מעבירים לילדים מסרים שהיהודים הם סדיסטים חסרי רחמים, שהורגים יומיום ללא סיבה עשרות נשים וילדים ערביים. בין השאר מראים שם ילדה ערביה שאומרת שהצעצועים שלה הם אבנים ורובה. כיצד לדעתך מתמודדים עם תופעה כזאת?  

תשובתי: התופעה הזו מתרחשת אצלנו בישראל, באוטונומיה הפלסטינית שלאחרונה העברנו לה 15 מיליון שקל לצורכי התפתחות אבל כל הכסף הזה ילך לחינוך של רוצחים. לכן בנושא הזה אני תומך בליברמן בגלל המדיניות הברורה שלו שכבר הצדיקה את עצמה קצת בעבר, וכולם מבינים אותו כולל הערבים שמכבדים אותו. אילו הוא היה שר הביטחון אני סבור שהוא יכול היה לעשות סדר.

צריך לעקור מהשורש את הבסיס למה שהם עושים והבסיס הוא הכסף. אנחנו חיים בעולם שבו כסף מהווה אנרגיה של תנועה, אם לא ניתן להם כסף ייפסקו השידורים באינטרנט ובטלוויזיה.

הערה: ראש הממשלה נתניהו, בנאום שנשא, דרש מהקהילה הבינלאומית להפסיק לעצום את העיניים.

תשובתי: הקהילה הבינלאומית תמשיך לתמוך בערבים. כדי להעמיד במקום גם את הקהילה הבינלאומית וגם את הערבים צריך לנתק לערבים את האינטרנט וגם את הסבסוד הכספי. אם הם רוצים אוטונומיה אז נאמר להם, הנה יש לכם אוטונומיה מלאה מלבד הקמת צבא שאותו בכל מקרה לא נאפשר לכם, כי אתם רוצים להקים צבא מילדים קטנים שחינכתם להרוג.

אני מרגיש שאנשים שמקשיבים לי חושבים, לאן הוא מכוון פתאום האם לעבר הפוליטיקה? אבל לא נוכל לעשות דבר כי הגענו למצב שחכמת הקבלה והעולם שלנו התחברו. העולם הגיע לפשיטת יד והוא זקוק לתיקון שרק חכמת הקבלה יכולה לתת,כי חכמת הקבלה מדברת היום על מה שקורה בעולם.

שאלה: האם לפי נקודת מבט של הקבלה צריך לנתק את כל האספקה לרשות הפלשתינאית?

תשובתי: בהחלט, גם בתורה זה נאמר. צריך להשאיר להם את ההכרחי ביותר, לא לאפשר להם להפיץ מידע רע ולא לתת להם כסף כדי שיתמכו במשפחות של רוצחים, ולגבי הקהילה הבינלאומית היא תמשיך לצעוק. כשהערבים ייווכחו שהפננו את הגב אליהם ואנחנו לא רוצים לשמוע אותם, יכול להיות שהם יתייחסו אלינו אחרת כי הם מכבדים רק כוח. 

שאלה: מה המטרה של עם ישראל?

תשובתי: המטרה היא לתקן את עצמנו והיא נשארת, לא נוכל לברוח ממנה. העולם בכל מקרה ינסה להשמיד אותנו והוא יעשה את כל מה שאפשר לצורך כך, כי זה באינסטינקט שלהם. הם מחשיבים אותנו לאויבים, למקור כל הרע בעולם, וכפי שמסבירה חכמת הקבלה זה באמת כך. אנחנו צריכים לתקן את שורש הרע שקיים בנו, את האגו שלנו. אנחנו, בני ברוך, צריכים להתאחד בינינו, להראות דוגמה לכל עם ישראל ולהסביר לו מה זה אומר. אם נעשה את זה יגיע האושר לעולם ונהפוך לאור לאומות העולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest